1.90'dan aşağısı erkek değil mi 😂? 1.50 kızlar buraya gelin?

Kursta tanıdığım bir kız var boyu 155 falandır bugün konuşurken siz erkek değilsiniz, erkek dediğin 190 iri olur NBA basketlçieri gibi diyerek alaycı bir dille güldü tabi bizde gülmekten öldük bizde öyle deyince 🤣 ben 181,179,178, ve 183 arkadaşlarım yerden bitmeler bize kısa dedi ya. Sosyal medyada da çok görüyorum böyle tipleri kimsenin fiziksel özellikleri ile alay etmiyorum ama çok komik değil mi?
Buraya temsili bir fotoğraf bırakıyorum 😀
1.90dan aşağısı erkek değil mi 😂? 1.50 kızlar buraya gelin?
1.90'dan aşağısı erkek değil mi 😂? 1.50 kızlar buraya gelin?
Cevapla