Ne olmuş yani doblomuz varsa yüz bin tllik arabayı beğenmiyor artık bizim kızlar illa bmw audi ile mi gelmek lazım 😔
#ŞaraplarveKadınlarr
#ŞaraplarveKadınlarr
Sana şöyle diycem şu yönden iyi olmuş. Erkenden karakterini görmüş oldun işte. Bu kızla sevgili olsan bile seni sömürürdü anca o yüzden takma geç derim
Cevap
4Cevap
Salakmış o kız en iyi araba o piknik yapmak için özellikle 😄
öyle valla az yakar çok kaçar sdsfs
Bu araba beğenmeyen hanımlar gerçek mi? Böyle bir durum cidden varsa el arabamı gören benden kaçacak o zaman bir arabam o var😅😂
Doblo sahibi olmak fakirlik mi? Ne güzel en ideal göbekli enişte adayısın. Değerini bilememiş.
dobloyu çok seviyorum çok rahat araba.
Enişte sanmıştır belki
Evet senin paran yok mu
Maalesef suç
Hele dur enişte olmadın daha ne doblosu reis
La doblosu olan fakirli oluyor ne diyorsunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?