Yazmıyor ama silmiyorda sevgili olalım dedi sonra uzağız dedi sonra seni istiyorum dedi... karmakatisik.. ya insan selam da mi yazmaz neden ya 5 ay oldu bu ne? Durum atıyor sürekli hüzünlü şarkılar.. uzaktan sev beni vs.. ben veda ediyorum durumsa o gitme şarkıları ne yapmaya çalışıyor insan bu kadar oldu yazmazmi ya?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yazık ne diyim genelde kimse tercih etmez uzak ilişkiyi güven sıkıntısı olur bunu yaşamak istemezlerr yaşayands yaşar ama zor yürütmesi
Zaten sonumuz yoktu mantiken
Ama neden silmiyor
Zor zamana saklıyor berki biri var ya da yoklukta yazıcak seni kullanıyor daha nasıl açık yazayım
Haklisin peki napayim
Çok seviyorsun belli hala savaşıyorsun bak ben aldatıldım kaç defa affettim çünkü mallık bendeydi sürekli affettim sonra pişman oldum doğum gününde terkettim sonra tekrar barıştım tekrar terkettim ama içimin acısı hiç geçmedi ama ayrılınca rahatladım 2 ay oldu kuş gibiyim iyiki ayrılmışım diyorum ayrıl yoluna bak kendini kullandırtma daha iyileri karşına çıkar değmez yani ağlamaya üzülmeye
Zaten evli
Uzun zamandır onu silemiyorum. O kadar koru durumdayimki ne o beni silmiyor ne ben onj
Dediğim gibi zaman bırakıcaksın hepsi gelip geçicek farklı aktiviteler bul kitap oku oyun oyna hayvan sshiplen zamanla geçer merak etme
Evli olduğu için doğru olanı yapıyor ozaman eşine ailesine zaman ayırıyor yanlış yaptığını anlamış bence sende bunun farkına var uzak dur
Ama o zaman neden numaramı silmedi
Neden hala beni takip ediyor ben istesem Yazarim ama kendimi tutamam onyizden yazmiyorm
İhtiyacdan eşinden alamadı ilgiyi senden aldıysa demekki hoşuna gitmiştir senden bıkıncada eşiylede arası düzelmiştir
Evet ona ilgi gösterdim... ama en son sen mutlusun ben mutsuzum yazdım duruma oda ne cektigimi ne bileceksiniz yazmis
Ben başkaları olduğundan da şüpheliyim
Olabilir hepsi özelden mesaj at ordan cevap vereyim sana
Burdan yaz nolur
Arrik o kadar yorudumki
Gerçekleri görmek için dsha erken ama bu ilişki seni çok güçlendircek ama yanlış yaptığın nokts evli biriyle devam etmen oda hatalı tabi ama bunun devamını getirme ilerde başın çok ağırır o yüzden uzak dur kurtul at sil engelle hiç arama sorma yoluna bak
Zaten ilişki olmadi yani yüzyüze bile gelmedik ben çok istedim aslında oda istedi ama olmadı işte.. pandemi vs.. ama aramiyor yazmıyor bir selam vermek zor mu
Bense uzak duruyorum ondan ama durular atıyor beni sevdiğim şarkıcıların şarkısını atıyor hep cvp niteliğinde sadece aklindamiyim bunu merak ediyorum
Bak bence anlamakds zorluk çekiyorsun bu adam evli ve evliliğini bitirmek istemiyor karısını seviyor berki karısı hamile berki çocuğu var onlarla zaman ayırmakmistiyor bu saçma ilişkiyi devam ettirmek istemiyor hata yaptığı aklına gelmiştir
Seni deniyor sen kendin diyorsun sevdiğim şeyleri atıyor diye oltaya gelmeni bekliyor
Peki neden o durumları atıyor madem
Sen bi doktora git anlatıyorum yaa kullanıyor seni elimdesin diyor istediğimde ulaşıyorum saten diyor neden anlamak istemiyorsun
Ha bencede peki oltaya gelince ne olacak? mesela bir gece onun şehrinde gbi resim attım 5 dk sonra dışarda olduğunu gösteren resim atti
Dahada atmaya devam eder oltaya geliyorsun karşılık veriyorsun hoşuna gidiyor
Tamam anlıyorum anlıyorum sadece numaramı neden silmedi. Yani madem hatayı anladı silebilir tamam en
Aynı sorulara geri dönüyorsun kullanıyor seni ihtiyacı olunca yazıyor arıyor umut var diyor
Anladim hoşuna gidiyor aynen bende hoşuna gitmiştim zaten
😀😃😃 sen bişeymi kullanıyorsun yoksa normaldede böylemisin ya da adam seni bu hale getirdiyse hiç normal değilsin
Aramıyor. Yazmıyor sadece durum takipi ve gönderme bu kadar. Zaten zamanında bana dedi seni durumdan takip ediyorum demisti
Ya sorma ne yaşıyorum aylardır. Neler.. oda benim için düşünüyormu acaba bunkiz yazmio ama silmiyor
Sil ozaman neden uğraşıyorsun 7milyar insan içinde başka erkekmi yok
Yok baksana bana uygun yok buda uygun değil zaten
Ee ozmaan neden uzatıon illa birimi olmak zorunda hayatında
Haklisin takma yani sen diyon yedekte tutuyor takmış sana
Aynen
Son bir soru. Ben de buna yazmıyorum ama silmiyorumda oda bu kız bu kadar ilgiliyken neden böyle oldu diye düşünüyormu? benim kendimi çekmem ona daha cazip gelirmi?
Sen kaşınmaya yer arıyorsun bence farklı aktiviteler bul şu adamdan uzak dur evde kalcam korkusumu var evli insan fantezinmi var uzak dur işte karısı öğrensin adamla ayrılsınmı veya karısı seni şikayetmi etsin ağzınamı sıçsınlar senin yani ne olsun istiyorsun sana bi daha dönmicek naparsan yap ben ne desem anlamıcaksın o yüzden mallık yapma uzak dur başka bir ilişkiye başla gerekirse unut gitsşn ama evli birylr sakın yapma çünkü bunu yaşamadan ölmessin gün geli devrsn döner sende evlenince kocanı elinden alırlar uzak dur töğbe et hayatına bak
O kadar haklısınız ki zaten bende boşandım dedikleirnizi yapicam aynen istemeden de olsa yuva yıkımına sebep olablirim
He sonunda ya
Takıntı hale getirmiş dedin bazı erkekler kız kendini çekince takarsa onunnapcaz
Onuda o düşünsün sen o adamla ilgili hiç bişey düşünme
Ikna oldum evet karısı haberi olmasa bile sonuçta skntili benimde basima gelir. Zaten vazgeçmiştim.
Ama ben ona yazmıyorum sevgilim var gbi paylaşım yapsam anlamı artık onu beklemedigmi
Direk engelle daha mantıklı
Isyerierimi bıliyor evlensen bile görüşürüz diyen adam bu korkuyorum
Korkum kafayı takarsa kendimi çektim diye
ya ne desem boş konu uzadıkça uzadı her yerde engelle zorla güzellik olcak değil ya bişey yapamaz yapmaya kalkarsa şikayet et karısına söyle böyle bi kocan var de veya taşınabiliosan taşın