Benim için çok zor görünüyor. Yeni birini tanımak ve ona güvenmek sizin için ne kadar zor?
Çok zor
Eh işte
Kolay
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kötü bir ilişkiden çıktım bu yüzden yeni arkadaş edinmeye çalışıyorum yeniden tanışma vs ilk etapta sende böyle yapabilirsin flörtsüz muhabbet sohbet tanışma sonra sonra oda olur
Yüksekten düşmek,
Ayaklarının yerden kesilmesi,
Ya da aşık olmak,
Veya birine güvenmek,
Bana kalırsa hepsi aynı şey.
Birine güvenmek, o kişinin bu güveni hiçbir zaman mahvetmeyeceğine de inanmaktır. Güvenmediğin insanların sana yaptıklarından ya da yapacaklarından korunabilirsin, ama güvendiğin insanlardan korunamazsın.
Güvenmek, birine güven duymak çoğu zaman tehlikelidir, çünkü bir yabancıyı açtığın sır, seni ona yaklaştırır. Kendinden bir şeyler vermiş olursun ona.
Sanırım ben kolay kolay güvenemiyorum, birine güvenmek ölüm gibi geliyor, o yüzden de kontrolcüyüm.
Kime güveneceğinize dikkat edin..
Cevap
5Cevap
Yeni birini tanımak zor değil ama güvenmek elbette zaman alabiliyor... lakin imkansızda değil imkansızlaştıran biziz bazı şeyleri..
Merhaba, benim için çok zor önceden insanlara çok fazla güveniyodum ama şimdi zorlanıyorum bu konuda
Birini tanımak zor değil güvenmek zor ve zaman alır..
nefret ediyorum insanlardan kimseye güvenmiyorum herkesin ya
Ön yargısız insan bulmak çok zor bu devirde..
Zor.
Zor evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?