Eski yaşadığımız yerden bir komşu kızı var 33 yaşında filan bekar bende 25 yaşındayım kızla muhabbet olsun diye arada yazıyorum?

Bu kızla Beraber olmak istiyorum. Ben yazınca bana canım filan diyor hatta geçen öpüyorum görüşürüz filan dedi normal mi bu konuşmalar onunda bana karşı ilgisi var mı? Ben bu kızla beraber olmak istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim. Tavsiyelerinizi bekliyorum ikimizde bekarız. Düşüncelerinizi bekliyorum
Eski yaşadığımız yerden bir komşu kızı var 33 yaşında filan bekar bende 25 yaşındayım kızla muhabbet olsun diye arada yazıyorum?
Eski yaşadığımız yerden bir komşu kızı var 33 yaşında filan bekar bende 25 yaşındayım kızla muhabbet olsun diye arada yazıyorum?
Cevapla