tüm hayatınızı, karakterinizi, seçimlerinizi, benliğinizin oluşmasında bile etkili olan bir lanettir çirkin bir kadın olmak. bundan etkilenmediğini söyleyen kadın arkadaşlarım, sadece daha yüzleşmemiştir.
ilk fark ediş... çirkin olmam ile ilgili ilk farkındalığı hatırlıyorum: lise 2, okul gezisindeyim. yanıma oturan çocukla flörtleşiyorum. molada başka bir kızla yakınlaştı ve yanıma bile gelmeden onun yanına geçti.
herkes sevgili yapıyor birer birer, size yazan bile olmuyor. kendinize de yediremiyorsunuz. ruhunuz özgür çünkü, eğlenceli. ev kızı değil, dış görüşünüz onunla eş değil sadece, bunda sizin suçunuz ne? en ufak ilgiyi abartarak anlatıyorsunuz. herkesten daha fazla "online" daha "sosyal" oluyorsunuz. sırf "o" insana ulaşabilmek için. çirkinlik karakterinizide etkiliyor. daha çok geyik yapmaya, daha komik olmaya çalışıyorsunuz. zaten "cool" olamayacaksınız, bari ortamın şaklabanı olun.
ilk sevgili... bir şekilde sevgiliniz oluyor. 2-3 hafta mutlusunuz. onunla buluşurken evden çıkarken son bir aynaya bakıyorsunuz: "o kadar da çirkin değilimdir ya" diyorsunuz. bunu sanırım sadece çirkinler bilir, aynadaki yansımanız ile asla flört edemez, insanların da bunu görmediğine inanmak istersiniz. hazırlanıp tam takır olduğunuzda kendinize gülümseyememek gerçekten bayağı zor. daha gördüğü görüntüyle yüzleşemeyen biri; bu şartlar altında hangi karakter gelişimi? bir şekilde çocuk sizden ayrılıyor. hatta onunla buluşmaya hazırlanırken, buluşmaya yarım saat kala yapıyor bunu. yalnız olma ihtiyacından bahsediyor, anlayışla karşılıyorsunuz. kalbiniz acıyor, acımadı ki diyorsunuz. ağlayasınız geliyor, ağlamıyorum güçlüyüm diyorsunuz. siz olay çıkaramazsınız çünkü. kafa kız olabilirsiniz anca, canınızın yanma hakkı yok. hem çirkin hem ezik olursunuz yoksa. onun yerine "ne kadar mantıklı, kafa kız ya" yı tercih edersiniz. kendinize samimiyetsizlik uğruna, kendi duygularınıza sırt çevirme uğruna dışarıya karşı çizdiğiniz imajı seçersiniz. bir hafta sonra eski sevgiliniz okula yeni sevgilisini getirir. çirkinseniz, saygı görmezsiniz pek fazla. zeki bir kadın olmanız önemli değildir. sevgi eksikliği o kadar baskındır ki, işinizden kariyer planlarınızdan vazgeçersiniz. sizden "artık yürümüyor" diye ayrılır. haftalarca kendinize gelemezsiniz. arkadaşlarınız bu yıkımı anlayamaz, gizlediğiniz sevgi eksikliğini bilmediklerinden güçlü biriyken nasıl bu hale geldiğinizi garipserler. (alıntı)https://seyler.eksisozluk.com/cirkin-kadin-olmanin-zorluklarini-iliklerine-kadar-yasayan-birinin-yasadigi-sancili-yillar
ilk fark ediş... çirkin olmam ile ilgili ilk farkındalığı hatırlıyorum: lise 2, okul gezisindeyim. yanıma oturan çocukla flörtleşiyorum. molada başka bir kızla yakınlaştı ve yanıma bile gelmeden onun yanına geçti.
herkes sevgili yapıyor birer birer, size yazan bile olmuyor. kendinize de yediremiyorsunuz. ruhunuz özgür çünkü, eğlenceli. ev kızı değil, dış görüşünüz onunla eş değil sadece, bunda sizin suçunuz ne? en ufak ilgiyi abartarak anlatıyorsunuz. herkesten daha fazla "online" daha "sosyal" oluyorsunuz. sırf "o" insana ulaşabilmek için. çirkinlik karakterinizide etkiliyor. daha çok geyik yapmaya, daha komik olmaya çalışıyorsunuz. zaten "cool" olamayacaksınız, bari ortamın şaklabanı olun.
ilk sevgili... bir şekilde sevgiliniz oluyor. 2-3 hafta mutlusunuz. onunla buluşurken evden çıkarken son bir aynaya bakıyorsunuz: "o kadar da çirkin değilimdir ya" diyorsunuz. bunu sanırım sadece çirkinler bilir, aynadaki yansımanız ile asla flört edemez, insanların da bunu görmediğine inanmak istersiniz. hazırlanıp tam takır olduğunuzda kendinize gülümseyememek gerçekten bayağı zor. daha gördüğü görüntüyle yüzleşemeyen biri; bu şartlar altında hangi karakter gelişimi? bir şekilde çocuk sizden ayrılıyor. hatta onunla buluşmaya hazırlanırken, buluşmaya yarım saat kala yapıyor bunu. yalnız olma ihtiyacından bahsediyor, anlayışla karşılıyorsunuz. kalbiniz acıyor, acımadı ki diyorsunuz. ağlayasınız geliyor, ağlamıyorum güçlüyüm diyorsunuz. siz olay çıkaramazsınız çünkü. kafa kız olabilirsiniz anca, canınızın yanma hakkı yok. hem çirkin hem ezik olursunuz yoksa. onun yerine "ne kadar mantıklı, kafa kız ya" yı tercih edersiniz. kendinize samimiyetsizlik uğruna, kendi duygularınıza sırt çevirme uğruna dışarıya karşı çizdiğiniz imajı seçersiniz. bir hafta sonra eski sevgiliniz okula yeni sevgilisini getirir. çirkinseniz, saygı görmezsiniz pek fazla. zeki bir kadın olmanız önemli değildir. sevgi eksikliği o kadar baskındır ki, işinizden kariyer planlarınızdan vazgeçersiniz. sizden "artık yürümüyor" diye ayrılır. haftalarca kendinize gelemezsiniz. arkadaşlarınız bu yıkımı anlayamaz, gizlediğiniz sevgi eksikliğini bilmediklerinden güçlü biriyken nasıl bu hale geldiğinizi garipserler. (alıntı)https://seyler.eksisozluk.com/cirkin-kadin-olmanin-zorluklarini-iliklerine-kadar-yasayan-birinin-yasadigi-sancili-yillar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer