AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Doğru kulaklar duymamaya başlayınca huzur geliyor ilişkiye 🤣🤣
Tecrübe ile sabit diyorsun sanki 😀😀
Valla 80 olmadığım için bilemiyorum 😒
Evli misiniz?
Yok valla benim babannemle dedemin kavgaları sesleri tüm köye yayılıyor. Yalan bu. Babannem ve dedemin kavgaları hiç bitmedi bitmezde😂
Demekki onlar hala baya sağlam😀
Oo senden benden gençler
Hahahahaha. Neyden kavga ediyorlarmış :D
@Badeolicus babannem dedemin kardeşiyle evlenecekti aslında ama kardeşi bahçedeyken saldırgan hayvan zannedilip vuruldu yanlışlıkla sonra da töre öyleydi galiba dedemle evlendirmişler. Babannem sevmiyor yani. Bence sevmediğinden kavga ediyor. Belkide sevdigindendir bilemem 😂
Sevmediyse neden veya nasıl bu kadar uzun evli kalabildiler :D Hem de çocuk torun varmış :D
@Badeolicus e dedem babannem diyorum ama aslında öz dedemin annesi babası kendileri. Bizim aşirette boşanma olayları öyle kolay kolay olmaz. Hem eskiler boşanmazdı ki. Görücü usulü evlendiler. Boşanma olmaz öyle eskilerde
Allah Allah değişikmiş kavgalar dewankeee o zaman. Ama arada ayırın birbirlerini öldürmesinler bari :D
Benim ananemin de kulağı duymuyor ama kavgaları bitmez ahahhahah
@Birisiğğğ kavgaya gelince açılıyor demekki😂
O yaşı görmeyi düşünmüyorum. Kimseye muhtaç olmadan ölürüm umarım.
İnşAllah Allah kendisinden başka kimseye muhtaç etmesin 🤲🙏
Amin kardeşim
İletişim kurmadıkları zaman anlaşacaklarsa anlaşmasınlar daha iyi saçma :d
Her evli sanki çokmu iyi iletişim kuruyor 😀
Eskidendi o artık insanlar boşanabiliyor genelde
Zaten sıkıntı orada ya kimse bişe çekemez oldu herşey var ama sadakat saygı sevgi merhamet hepsi bitti maalesef
Alakası yok işte anlayışlı olayım diye insanlar sevmedikleri insanlar ile evli kalıp hayatlarının içine ediyordu artık kendilerine bu kötülüğü yapmıyorlar olmuyorsa olmuyordur
Ayrıca gördüğüm boşanmış insanların hayatı evlilerden bin kat daha iyi keşke bazıları boşanıp kurtarsa kendilerini. Güya çocuk var diye bahane üretiyorlar ama çocuklar da mutsuz oluyor zaten anlaşamayan çiftlerde. Sadece başta üzülüyorlar boşanınca o da toplum çok korkunç gibi lanse ettiği için. Sonra çocuklar da aa böyle daha iyi diyorlar. Çocuklar büyükse zaten boşan diye çocuklar teşvik ediyor
Eski insanlar zaten evlendiği anda birbirlerini görüyor Ve zaman içinde birbirlerine sevgi saygı besliyorlardı şimdi severek evlenenler evlendikten sonra 1 sene olmadan boşanıyor hemde söve söve bağıra çağıra
Ama bak o konuda haklısın çoçuk yapalım düzelir büyük hata
Övdüğün eski insanlar neler çekiyor bilmiyorsun kadınların şikayetlerini dinleyen benim :d
Şu koyduğun görsel tam olarak eski insanları özetliyor
O anlaşamayıp boşananlar çok daha mutlu ayrıca dediğin gibi de olmuyor zaten bir süre sonra baktılar olmuyor öyle boşanıyorlar. O boşanma verileri sadece yeni evlenenlerin değil x kuşağını da kapsıyor
Sıkıntısız sorunsuz hayat mı var ki ama eski insanlar sabrediyorlarmış öyle en ufak şeyde çekip gitmiyorlarmış birbirlerine kol kanat geriyorlarmış
Bu güzel bir şey değil ki? Birbirlerine kol kanat germiyorlar birbirlerine sabrediyorlar. Görüyorum nenelerimizin dedelerimizin ilişkilerini sıfır saygı ben olsam boşanırdım ayrıca iki taraf da mutlu değil sürekli bir kavga sürekli şikayet böyle ilişki olacağına hiç olmasın yok yere iş çıkartıyorlar birbirlerine yaşlı olmalarına rağmen birbirlerini yorup duruyorlar
Sabredeceksin tabi Allah sabredenlerle beraberdir diye hadisi şerif var zorluk olacak sıkıntı olacak bunlarla mücadele edecekler sırt sırta verecekler
Zeki arkadaşım çözümü olan bir şeye niye sabredesin? O zaman hasta olunca ilaç içme sen sabret kendiliğinden geçmesini bekle güzel kafa
Ne anlatmaya hal var ne de anlamaya..
doğrudursanırım ahsgsfa
Neye göre kime göre 80 yaş? Bu istatistik sonuçlarına nereden varıldı ve güvenilir mi? Zira türkiyedeki insanların geneli 80 yaşına gelemeden ölüyor.
Ya öyle bir genelleme yapmışlar orasını burasını karıştırma şakayla karışık bir gerçeklik payıda var
Anladım
O kadar yaşamak istemem.
Hayırlısı İnşAllah
Merhaba, bence her yaşın ayrı bir güzelliği var 30 yaşındaki evli biriside iyi anlaşabilir,60 da yaşa bağlamayı pek doğru bulmuyorum
Merhabalar şaka bir yana orası öyle iyi insanlara denk gelmek ümidiyle👍
inşallah, hepimiz iyi insanlara denk gelelim yeter
Evet İnşAllah 👍
Güzel Geceler diliyorum 🙏
sağolun size de
80 den sonraysa ahirette anlaşırız artık.
Cennette İnşAllah diyelim o zaman 👍
Çünkü o yasta birbirlerine muhtaçlar
Güzel cevap ama eşler her zaman birbirlerine ihtiyaç duyarlar
Yaşlanınca artıyor sanırım
Olabilir 👍
80 yaşına kadar yaşayan çok kişi yok ki
Artık yaşarsak göreceğiz bakalım😀
yanlış seks hayatı bitmiş oluyor
O yaşta eş dost kalması da zor be
Birbirini seven eşler her yaşta anlaşır
Yaşarsam geri dönerim buraya 😂
Evet mezarda rahat geçer 😂
Mezarda Allah izin verirse
İlk evlendikleri zaman
Mezarda mı kajdkajsj
Kız siz ordada rahat vermez siniz😀
Yok direk yüz olsun ya
Bulurlarsa oda olur😀
Ne demek yaaaa 😁😁😁😁
Gerçi benim bir tanıdığım var 86-87 yaşında 3 eşi yanındaki😀😀
Anlaşamıyor ama yinede tek olmuyor diyor😀
Şakacısın 😁😁😁
öldükten sonra..
doğrudur :)
Yalan bence anlaşan her yaşta anlaşır
Mezarda ses seda olmayınca anlaşırız tabi
Siz orada da rahat bırakmazsınız
Evet ben bırakmam
Seni alan yandı desene
Aynen yakarım
Özgüven yüksek sevdim seni 👍
Tr şartlarında 80 ustu olan pek nadir.
Sanmıyorum
Bencede olabilir bu
Mantiklı
Öbür dünya da yani
Artık bilemiyoruz 🤔
Anlaşacak birşey kalmadığı için olabilir mi?
O yaşa kadar gelip te anlaşamayacak birşey kalır mı ki🤔
Mantıklı
Bunuyorlar ya ondan
Birbirlerine kesin ihtiyaç duyuyorlar ondan mı diyorsun yanı 🤔
Hayır artık eskide yapılan şeyleri pek hatırlamıyorlar anlık yaşıyorlar
Yanlış düşünüyorsun eskilerin hafızaları kuvvetli olur
Yalann
En iyi mezarda tabii
Bence değil.
Neden peki?
Her yaşta anlaşılabilir. Anlaşmak hiç kavga etmemek değildir.