Bari uzun kızlar bize baksın lan. Ayip ama cidden ayıp kalbimi kiriyorsunuz kötüsünüz hepiniz.
Sadece kısa kızlar uzun istiyor genelde
Hepsi uzun erkek istiyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yani başıma gelmişti. Ben de inanamadim ama öyle. Kızın biri 1.65 ben 1.76 yım. Yok diyor ben 1.85 falan demişti. Saçmalık yani.
haklı kız açıkçası 165 ise en az 180 yakışır
En az 1.80 kusura bakma yani 4 santim kisayim diye benim insanı özelliklerimi yok sayacak bir zihniyet ile onu haklı bulacak kafaya diyecek bir şey yok
sanki siz çirkin kilolu kızlara bakıyorsunuz da, bu da ona benziyo işte normal şeyler
@hjdsfshfsfd haklısın. Bize bakilmamali
Bu çok mantıklı bir yorum olmamış. Zaten ben böyle çifte standart bir insan olsam. Herhalde insanlığın önemli olduğunu vurgulayıp 3-5 santime bakan insanları eleştirmen değil mi
Ayrıca boy hiç elimizde değil, tip yine düzeltilebilir, kilo verilir ama boy. Kadınlar çok acımasız daveaniyor. Nefret ediyorum.
erkekler çirkin bı kıza selam bile vermez diyeceklerim bu kadar boş boş duyar kasmayın yani ne olduğunuzu biliyoruz
@hjdsfshfsfd öyledir kanka
Nerden biliyorsun. seni tanıdığımı zannetmiyorum. Lütfen her tanımadığın insanı aynı kefeye sokma. Genelleme herkes aynı değil. Kadınlar içinde erkekler için de geçerli
1.72 civarıyım yani kisa erkek bana şey olmaz ister istemez oda kötü hisseder yani ne bileyim 1.78 erkek falan iyi gider ya da 1.80 bana gore
Sorun değil 150 kız 180 istiyor, sen mi istemiceksin
😄 ya 1.50 kızlar da napsın ulaşamadığının delisi işte
Ulaşıyorlar. Çoğu ulaşıyor
Uzun erkeklerde seviyor onları çok. Pek sizi tercih etmiyor uzunlar
Ben öyle görüyorum
Yani evet nedense uzun kızlar da pek tercih edilmiyor biz napalim😄
Ben seviyorum sizi. 177 erkek beğenirseniz bilmiyorum.
Ama ben beğeniyorum
😄 ay 1.77 erkek bence gayet uzun ya abi 1.77 kisa erkek değil ki bu kızlar da körlük de var ciddi
Kaç tane kısa kız gördüysem bana kısa dedi. Çok kötüler.
Yok ya sen boşver abi 1.77 erkeğin neresi kisa keske bende öyle 1.75 falan olsam az daha uzun olmak isterdim ya iste kısalar kıskanıyor naparsin takilma sen
Her erkek 1.80 olcak diye bir sey
1.80 le aranda 3cm var zaten
1 80 den aşağı erkek olmaz falan diyorlar. Allah belalarını versin ne zaman kısa boylu bir kaidj görsem yüzüm ekşir , insanı fiziksel özellikleri i lr yargılayan mahluklar.
Ya yok tövbe tövbe bela okuma kızlar böyle yani ne bileym ne alakaysa erkek kisaysa kisa size ne giriyor ben anlamiyorum ama 1.80 den aşağı gayet de erkek olur o zaman 1.75 den aşağıda kız olmasin allah allah sen gayet uzunsun
Bu fiziksel özellikle yargilama olayini biliyorum yaşadım hicbir sekilde takma sen bak uzunsun normal ortalama türk erkegine gore
Sağol. Belamı geri aldım da cidden çok fazla oldular. Bana yarattıklarını yaşasınlar. Kaç senedirr kompleks yaptım bunlar yüzünden. Hala da boyum kısa diye üzülüyorum. Ki çok da kısa değilim,1.65 adam ne yapsın?, Öyle erkeklerde var. Keşke ahiret olsa da bunların hesabını birileri sorsa. Neyse hayırlısı
Ya vallaha 1.65 den kısa erkekler de olabilir yani gördüm görmedim değil böyle dalga geçenleri takma bende yaşadım bitmiyor usanmıyor yani gerçekten uzunsun sen rahat ol kim ne derse ağzının payını fazlasıyla ver çekinme
Haklısın teşekkür ederim. İnsan olmak en önemlisi, bunlar bana göre insan değil. Sadece sayıdan ibaretler.
Ben bunlar derken seyleri de kat bu insanlarin zaafiyla dalga gecen haysiyetsizler varya onlarda ayni boklar asil onlar cok fena o kadar cektim kendimden nefret ettim ki
Ozguven boyle parcalaniyor iste bizim ulkemizde bu durum beni öldürüyor ya cidden
Aynı durum kardeşim yapacak bir şey yok
Aynen napalim
178'im 185+ seviyom ama ayırmam benden uzun olduğu sürece
uzun kız kısa erkek mi istesin allah aşkına mantıklı mı
Ama kısa kız kısa erkek istemiyor kanka sizde bize kalacaksınız kb biz yalnız mı ölelim?
hepsi öyle boya takıntılı değil. Ben sadece benden daha uzun olmasını istiyorum öyle 190 falan takıntılı değilim. benim gibi bir sürü kadın var
Sanmıyorum, ben yaşadıklarıma bakarım. Boyun kaç mesela?
158
Nadir istisnasindir sen, uzun kadınlar kısa erkekleri daha çok beğeniyor benim gördüğüm, kısa kızlar da 190 istiyor, 6-7 kızın hepsi de buna uyuyordu, sen değilsen istisnasin ya da yalan söylüyorsun
öyle takıntılarım yok yani boya göre seçmiyorum niye yalan söyleyeyim
Hepsi uzun ister.
Uzun boylu, gür sakallı, vurdu mu boğayı devirecek kadar güçlü, iri yarı erkek istiyorlar. Uzun derken de en az 1.85
Uzun boyluyum o yüzden uzun isterim tabii ki
Kendisi de uzun olmalı aleti de :D
ben 167 im ve benim boyumda olsa yeter
Ben 177 yim
Boyun kaç
1.77
Benim 170 benle aynı ya da uzun olunca sıkıntı olmaz benim için
Sağol , amkkodugumun 1.55 leri 190 istiyor, siz iyisiniz 👍👍 hem çirkinler hem de tercihleri çok büyük. Haha komediler