Arkadaş ortamına evet. Ailesine hayır. Adı üzerinde sapıklık için konuşuyor gönül eğlendirmek dalga geçmek amacı
0
10 Yorumla
Soran
+1 yıl
bir ilişkim oldu 4.5 ay sürdü bugün bitti uzaktandı bana hep şöyel diyordu senin ilginin biteceğinden korkuyorum çok güzel seviyorsun diyordu 3ay gram cinsellik açılmadı ve çokda ilgiliydim ve hep ilgili oldum 4.5 ay oldu uzaktan daha yüzyüze görüşmedik anneme anlattım instada paylaştım kız 4. ayda görüntülü konuşmayı kabul etti arkadaşlarım toksik ilişki görmüyorsun bağlanıyorsun diye dalga geçtiler haklılarmış 4. ayda yüzünü gördüm hep filtreli foto attı birde tıpta okuyorum derslerim ağır sınıfta kalma tehlikem var ona rağmen hep ben diyordum 5 dk dahi olsa konuşalım 5 dk daha konuşalım 2 dk dahi olsa sesini duyuyum uyuyum diye sapıklık için konuşsam bunları yapar mıyım birde kaslı boylu poslu biriyim kızlar teklif ediyordu arkadaşları felan eridi bitti anensi teyzesi çok beğendi herkes kaçırma bu çocuğu demiş kıza kız da öğretmenlik okuyor bir kız yazdı bana kudurmuştu kıskançlıktan
Eğer anlattığın gibi gerçekten samimi davrandıysan sapıklık falan yok. Ama kız tuhaf yani. Yakışıklıymışsın zaten boşver ne yaptığı belirsiz insanlar için takma
inan ego yapmak fean değil amacım egolu biri değilim lisede kızlar teklif ediyordu beğeniyorlardı arkadaşları felan düştü biri çok beğenmiş bana ayarla felan diye dalga geçmiş uzaktandı okullar açılıncada uzaktan devam edecekti Ona 1. ayda doğm günü hediyeler yolladım yav allah aşkına cinsellik amacı olan bunları yapar mı anneme anlattım ya anneme gelin kızım diye kaydedecem diyordu annem böyle canım bir kızla nasıl 4.5 ay geçirmişim ben arkadaşlarına da yazdım cinsellik için bitirdiğimi anlatırsa diye tıp okuyorum birde derslerim ağır birsürü derdim işim var ona rağmen 5 dk daha fazal konuşalım diye hep zorlayan ben oldum arkadaşlarına da rezil oldu
Maalesef hayat her zaman istediğimiz gibi ilerlemiyor. Kız ailene de sanada ümit vermiş vebali çok ağır. Karşına daha iyileri çıkacaktır. Kötülerin dünyası diye boşuna dememişler kız takmamış pek seni
kız beni çok taktı kaybetmekten çok korkuyordu annesine teyzesine anlattı ikiside bırakır seni ilerde buna çok güvenme demişler benide beğenmişler arkadşları çok beğenmişti hep bana ilgin sevgin bitecek diye korkuyorum diyordu ya bak bir sürü kız var sapıklık için konuşsam biriyle niye pahalı hediyeler yollayım tıpta okuyroum zamanım çok değerli dersler ağır zaman yok ona rağmne hep ben niye 5 dk daha konuşalım diyim anneme anlattım inanmıyordu anlatmadın benimle cinsellik için konuşuyorsun yanıma da gelmiyorsun diyordu annemin haberi yokken onunla konuşurken ses aldım attım güveni kırılmasın diye instaya adını yazıp kalp yazdım paylaştım allah kahretsin ya allah kahretsin
Cinsellik için konuşsan zaten annene bahsetmezsin, 5 dakika da olsa onu duymak istemezsin, niye parana kıyıp pahalı hediyeler yollayasın ki holdinglerin falan yok herhalde. Allah yardımcın olsun. Yaptığın iyilikleri farklı algılayan insanla sınanmışsın :(
Ya cinsellik için konuşan biri sapıklık için konuşan biri instada onu paylaşır mı ne tür bir mal birine çatmışım arkadaşıma niye anlattın özelimizi ben başka bir neden söyleyecektim yazmış bana arkadşları ne tür bir mal olduğunu görsün 4.5 ay zaman kaybıymış yemin ederim
Her şeyi bırak annene anlatmışsın. Ayrıca şerefsizlik gibi amacın olsa instada mı paylaşırsın. Bunları mı yaparsın. Boşver bundan ders çıkar adımlarını daha sağlam at, kimsenin seni uzmesine izin verme
bir ilişkim oldu 4.5 ay sürdü bugün bitti uzaktandı bana hep şöyel diyordu senin ilginin biteceğinden korkuyorum çok güzel seviyorsun diyordu 3ay gram cinsellik açılmadı ve çokda ilgiliydim ve hep ilgili oldum 4.5 ay oldu uzaktan daha yüzyüze görüşmedik anneme anlattım instada paylaştım kız 4. ayda görüntülü konuşmayı kabul etti arkadaşlarım toksik ilişki görmüyorsun bağlanıyorsun diye dalga geçtiler haklılarmış 4. ayda yüzünü gördüm hep filtreli foto attı birde tıpta okuyorum derslerim ağır sınıfta kalma tehlikem var ona rağmen hep ben diyordum 5 dk dahi olsa konuşalım 5 dk daha konuşalım 2 dk dahi olsa sesini duyuyum uyuyum diye sapıklık için konuşsam bunları yapar mıyım birde kaslı boylu poslu biriyim kızlar teklif ediyordu arkadaşları felan eridi bitti anensi teyzesi çok beğendi herkes kaçırma bu çocuğu demiş kıza kız da öğretmenlik okuyor bir kız yazdı bana kudurmuştu kıskançlıktan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Arkadaş ortamına evet. Ailesine hayır. Adı üzerinde sapıklık için konuşuyor gönül eğlendirmek dalga geçmek amacı
bir ilişkim oldu
4.5 ay sürdü bugün bitti
uzaktandı
bana hep şöyel diyordu senin ilginin biteceğinden korkuyorum
çok güzel seviyorsun diyordu
3ay gram cinsellik açılmadı ve çokda ilgiliydim ve hep ilgili oldum
4.5 ay oldu uzaktan daha yüzyüze görüşmedik
anneme anlattım instada paylaştım
kız 4. ayda görüntülü konuşmayı kabul etti arkadaşlarım toksik ilişki görmüyorsun bağlanıyorsun diye dalga geçtiler haklılarmış
4. ayda yüzünü gördüm
hep filtreli foto attı
birde tıpta okuyorum derslerim ağır sınıfta kalma tehlikem var
ona rağmen hep ben diyordum 5 dk dahi olsa konuşalım 5 dk daha konuşalım
2 dk dahi olsa sesini duyuyum uyuyum diye
sapıklık için konuşsam bunları yapar mıyım birde
kaslı boylu poslu biriyim kızlar teklif ediyordu arkadaşları felan eridi bitti anensi teyzesi çok beğendi herkes kaçırma bu çocuğu demiş kıza
kız da öğretmenlik okuyor
bir kız yazdı bana kudurmuştu kıskançlıktan
Eğer anlattığın gibi gerçekten samimi davrandıysan sapıklık falan yok. Ama kız tuhaf yani. Yakışıklıymışsın zaten boşver ne yaptığı belirsiz insanlar için takma
inan ego yapmak fean değil amacım egolu biri değilim
lisede kızlar teklif ediyordu beğeniyorlardı
arkadaşları felan düştü biri çok beğenmiş bana ayarla felan diye dalga geçmiş
uzaktandı okullar açılıncada uzaktan devam edecekti
Ona 1. ayda doğm günü hediyeler yolladım
yav allah aşkına cinsellik amacı olan bunları yapar mı anneme anlattım ya anneme
gelin kızım diye kaydedecem diyordu annem
böyle canım bir kızla nasıl 4.5 ay geçirmişim ben
arkadaşlarına da yazdım cinsellik için bitirdiğimi anlatırsa diye
tıp okuyorum birde derslerim ağır birsürü derdim işim var ona rağmen 5 dk daha fazal konuşalım diye hep zorlayan ben oldum
arkadaşlarına da rezil oldu
Maalesef hayat her zaman istediğimiz gibi ilerlemiyor. Kız ailene de sanada ümit vermiş vebali çok ağır. Karşına daha iyileri çıkacaktır. Kötülerin dünyası diye boşuna dememişler kız takmamış pek seni
kız beni çok taktı kaybetmekten çok korkuyordu
annesine teyzesine anlattı
ikiside bırakır seni ilerde buna çok güvenme demişler benide beğenmişler
arkadşları çok beğenmişti
hep bana ilgin sevgin bitecek diye korkuyorum diyordu
ya bak bir sürü kız var
sapıklık için konuşsam biriyle niye pahalı hediyeler yollayım tıpta okuyroum zamanım çok değerli dersler ağır zaman yok ona rağmne hep ben niye 5 dk daha konuşalım diyim
anneme anlattım inanmıyordu anlatmadın benimle cinsellik için konuşuyorsun yanıma da gelmiyorsun diyordu
annemin haberi yokken onunla konuşurken ses aldım attım
güveni kırılmasın diye instaya adını yazıp kalp yazdım paylaştım
allah kahretsin ya
allah kahretsin
Cinsellik için konuşsan zaten annene bahsetmezsin, 5 dakika da olsa onu duymak istemezsin, niye parana kıyıp pahalı hediyeler yollayasın ki holdinglerin falan yok herhalde. Allah yardımcın olsun. Yaptığın iyilikleri farklı algılayan insanla sınanmışsın :(
Ya cinsellik için konuşan biri sapıklık için konuşan biri instada onu paylaşır mı
ne tür bir mal birine çatmışım
arkadaşıma niye anlattın özelimizi ben başka bir neden söyleyecektim yazmış bana
arkadşları ne tür bir mal olduğunu görsün
4.5 ay zaman kaybıymış yemin ederim
Her şeyi bırak annene anlatmışsın. Ayrıca şerefsizlik gibi amacın olsa instada mı paylaşırsın. Bunları mı yaparsın. Boşver bundan ders çıkar adımlarını daha sağlam at, kimsenin seni uzmesine izin verme
sana istek attım manxman adım rica ediyorum dertleşebilir miyiz ihtiyacım var şu an
yazmış üzüntüden geberiyorum bu şekilde bitmesini istemezdim vs diye
Sanmam ailesine fiziğin den mi bahsedicek
bir ilişkim oldu
4.5 ay sürdü bugün bitti
uzaktandı
bana hep şöyel diyordu senin ilginin biteceğinden korkuyorum
çok güzel seviyorsun diyordu
3ay gram cinsellik açılmadı ve çokda ilgiliydim ve hep ilgili oldum
4.5 ay oldu uzaktan daha yüzyüze görüşmedik
anneme anlattım instada paylaştım
kız 4. ayda görüntülü konuşmayı kabul etti arkadaşlarım toksik ilişki görmüyorsun bağlanıyorsun diye dalga geçtiler haklılarmış
4. ayda yüzünü gördüm
hep filtreli foto attı
birde tıpta okuyorum derslerim ağır sınıfta kalma tehlikem var
ona rağmen hep ben diyordum 5 dk dahi olsa konuşalım 5 dk daha konuşalım
2 dk dahi olsa sesini duyuyum uyuyum diye
sapıklık için konuşsam bunları yapar mıyım birde
kaslı boylu poslu biriyim kızlar teklif ediyordu arkadaşları felan eridi bitti anensi teyzesi çok beğendi herkes kaçırma bu çocuğu demiş kıza
kız da öğretmenlik okuyor
bir kız yazdı bana kudurmuştu kıskançlıktan