Evli kadınların bu işi yapması Kötü bir durum mutlu değilsen ayrıl adamı niye boynuzluyorlar yapanda yaptıranda bence karatersizdir herkesin yengesi karısı var iğne çuvaldız meselesi yani
bu gayet normal bir durum kadınına yatakta istediğini vermezsen başka yataklarada gir gayet normal bir durum ki çoğu erkek gerçekten sevmiyceği kadınla beraber olduğu için bu normal bir şey
Ciddi misin o ne demek ya yuva mi var ki dağılmasın? Klişe yuvası dağılmasın sözlerini anlamıyorum ben yigeni olarak sen bile biliyorsun yeterince onur kırıcı
@Saricaa344 ama ne yapayım söylesem olay çıkar amcam babamı arar kızın böyle dedi falan babam bana kızar olay büyür amcam yengeme sorar yengemi döver falan ortalıgı karıştırmayayım dedim
Yengemle arkadaş gibiydik bildigimi söyledim o da asla bi daha yapmam dedi aramız eskiden çok iyiydi zaten yaşı genç benden 6 yaş büyük kanka gibiydik o yüzden o da rahat yani söylemeyecegimi biliyor söz verdi ama aldatan hep aldatır çocukları var ben o çocukları anne babasından ayırmadım bu olay beni ilgilendirmemeli zaten söylesem madalyon mu takacaklar bana
Empati yap. Aynısını biri sana yapsa boynuzlanıyorsun ama. yuzune bakan insan san söylemiyor? Madalyon taksalar bask olur Diyorsun? Neyse herkes vicdanının ekmeğini yesin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Bi kere oldum evet ama gerçekten çok değer verdiğim birisiydi
Kimdi
Tc kimlik numarasınıda yaziyim mi ister misin 😂 kimdi ne yaa birisiydi işte
Akraban falanmıydi yani
Hayır tabikide
Hala görüşüyomusunuz
Hayır
Evli kadından hep uzak durdum incittiğin yerden incinirsin karatersizlik o iş
Hayir bekarim
Evli kadınların bu işi yapması Kötü bir durum mutlu değilsen ayrıl adamı niye boynuzluyorlar yapanda yaptıranda bence karatersizdir herkesin yengesi karısı var iğne çuvaldız meselesi yani
Haklısınız
bu gayet normal bir durum kadınına yatakta istediğini vermezsen başka yataklarada gir gayet normal bir durum ki çoğu erkek gerçekten sevmiyceği kadınla beraber olduğu için bu normal bir şey
Yuh be
Benim yengem amcamı boynuzluyordu aga üzülmüştüm ama yuvası dagılmasın diye sakladım hala da kimseye söylemedim
Ciddi misin o ne demek ya yuva mi var ki dağılmasın? Klişe yuvası dağılmasın sözlerini anlamıyorum ben yigeni olarak sen bile biliyorsun yeterince onur kırıcı
@Saricaa344 ama ne yapayım söylesem olay çıkar amcam babamı arar kızın böyle dedi falan babam bana kızar olay büyür amcam yengeme sorar yengemi döver falan ortalıgı karıştırmayayım dedim
@Saricaa344 hala boynuzluyormu
Bence söyle artik kimle aldatiyor
Yengem ölmeyi hak ediyor aslında dövmek nedir yere girsin
Yengemle arkadaş gibiydik bildigimi söyledim o da asla bi daha yapmam dedi aramız eskiden çok iyiydi zaten yaşı genç benden 6 yaş büyük kanka gibiydik o yüzden o da rahat yani söylemeyecegimi biliyor söz verdi ama aldatan hep aldatır çocukları var ben o çocukları anne babasından ayırmadım bu olay beni ilgilendirmemeli zaten söylesem madalyon mu takacaklar bana
@Saricaa344 valla haklısın ben de üzülüyorum ama söz verdi zaten daha görmedim bir kez şahit oldum bu duruma
Empati yap. Aynısını biri sana yapsa boynuzlanıyorsun ama. yuzune bakan insan san söylemiyor? Madalyon taksalar bask olur Diyorsun? Neyse herkes vicdanının ekmeğini yesin
Ciddiyim korkunç birşey üzeri örülecek birşey değil bu çok yanlış yapmışsın , neyse Allah iyi etsin herkesi
@Saricaa344 Bir daha yapmaz söz verdi çocukları var onları düşünür benim yüzümden bi kadın şiddet görsün istemedim amcam ögrense döver biliyorum bunu
Bidaha yapacak müslümansansaniz yengenizin dini nikahı düşmüz cezasıda taşlanarak ölüm
Yengem tesettürlü müslüman sözde ama aldatacak kadar da kötü
Kimle aldatti peki
Tanımıyorum biriyle görüşüyordu ama umarım daha yapmıyordur
Bence yapiyor hala sadece çaktirmiyor çocuklarin babası amcanız olmayabilir.
Oha olabilir mi içime kurt düştü şu an
Niye olmasın
Çocuklar amcana benziyomu
Büyük oglan benziyor ama küçügü benzemiyor o yüzden içime kurt düştü
Ne yapmayı düşünüyosun
Yengenle muhattap olmuyomusun artik
Konuşuyoruz ama bu çok agır bi itham olur soramam ki
Amcana yazık diyilmi ama belki başkasının çocuklari ona baba diyor
Eskiden aldatmamıştır bilmiyorum bunu asla ögrenemem çok pahalı
Niye aldatiyor sence amcanı
çok defa birlikte oldum.. herkesin kendince nedenleri vardı.. kimi ilgi görmüyordu kimi cinseldi.. kimi heycan severdi.. pişmanlık duymadım hiç
Oldum bir kaç kez. Genelde aldatanlar mutsuz bazı sebeplerden ve ilgisizlik baş sıralarda faktör olarak
Birlikte oldum kocasıyla seks hayatı kötüymüş söylediğine göre ben işime bakarım pişman olmam seksi seviyorım😎
Aldatan kişi karaktersizdir o yüzden bir gerekçesi olamaz. Anca bahane yaparlar karım kötü karım ilgilenmiyor vs.
Kadınlar erkeklerden daha çok aldatiyor ama
Kadın erkek hiç fark etmez kim böyle bir şey yapıyorsa şerefsizdir.
Kadınlar erkekleri geçmiş
Genelde ilgisizlikten yakınır böyle durumda olanlar.
Evli bi kadın bana fena yürümüştü bende saf gibi anlamıyorum eni sonu resmen beni yatağa st demişti ama o kadar ileri gitmedik
Evet oldum. Ne bileyim kocalarından bekledikleri ilgiyi bulamıyolar demek ki. Hayır pişman değilim yine yaparım yine pişman olmam
Evet oldum ilgisizlik mutsuzluk sonra yakaladı sonra tüm sorunları bitti Ve şu an çok Mutlular
Şaka yapiyosun bence yene aldatiyor
Yok emin ol sonradan çok mutlu oldu lan erkek elinden kaçıracağım korkusunu yaşanınca sıkı sıkıya sarıldı
Seni taniyormuydu
Yok Beni tanımadı sadece mesajlar ve
Senin karinda öyle yapar inşallah
Bekarım
Ayrıca sen neden yükseldin buna, sevgilin seni bırakıp evli bir erkeğe mi gitti
=KADINA
Defol ya
Ne oldu ya hakaret
Derdinize neydi okadarmı karakteriniz zeval gördý? Olanlara soruyorum
Çoğu evli kadın aldatiyor
Genel anlamda söylüyorum işte kadın erkek okadar acizlerki
Bir kac teklif almisligim var hatta azdaha. Yaticaktim tekiyle ama zor vazgectim neden aldatirlar bilmem
Yok hiç olmadım. Biri vardı konuşuyordum çok hoş bir kadın di evli olduğunu bilmiyordum. ögrendim ve ilişkimi bitirdim.
Keşke herkes senin gibi olsa
Çok kötü bır durum aldatılmak. Bana yapılmasını istemediğim birşeyi başkasını yapılmasını istemem.
Biz nerden bilelim ablacım🤷
Evett olmuştum bir ara
Niye aldatiyodu kocasını
Bir çok neden vardı
Söylermisin
Anlatamam
1 hafta önce birisi denk geldi ama uzak durdum
Nerde tanıştınız
Faceden fotograflari begendi
Pek kullanmam oyun fotoğraflarımı paylaşimlarimi begendi bi profil var
Neden uzak durdun peki
Korkarim o tur ilişkilerden
Ölmektenmi
Yoo yaşattığımı yaşamamak icin
yani genelde ilgisizlikten sikayet ediyolar
Olmadım, olmakta istemem.
Pişman olani görmedim aksine hatta
Olmadım sen evli misin?
Teklif geldi ama kabul etmedim
Niye
Genelde duygusal boşluğa düştüğü için yapıyorlar
Ben oldum devam ediyir
Nerde yapiyosunuz
Arabada evde nerede uygun yer olursa
Niye aldatiyor peki
Kocası ilgisiz cok başka kadınla yakalamış
Nerde tanıştınız
Internet 'te tanıştık şehitlerimiz yakındı cok
Daha bi birlikteligim bile olmadi :/
Evet oldum
Kocası ilgisizdi ondan
İlgisizlikten bence
Olmadım
İntikam alıyordu.
Kocası ilgilenmiyor
Dediğim gibi
Yanlış tabi onlara sormak lazım
sende mi aldatıyosun
Hiç yaşıtım sevgilim bile olmadı
Sanaldan birlikte olduğum evli biri vardı
Evet oldum
Bir çok kez
Hayır asla.
Oldum
Yaş kaçtı senin
Evet oldu.