Beni neden istiyosun? benden neden hoslandın? benim neyimi seviyosun?

bu soruların sorulması bir o kadar sacmayken vercek cevap bile veremiyoruz bir insan neden bunları sorgular ki? sorguluyosan zaten bir anlamı yok neden sevdigimi bilsem zaten gercekten sevmis olmazdım ya da bir baskası severdi degil mi?
Beni neden istiyosun? benden neden hoslandın? benim neyimi seviyosun?
Cevapla