Ruh eşin olduğuna inanıyor musun? Onunla karşılaştın mı? Spritüel eğitmen ve terapist Züleyha Şeyma Uzun diyor ki;
"Ruhlar aleminde tanıdığın ve farklı boyutlarda kontrat imzaladığın sevgili ruh eşin, aynı zamanda senin yamalı ruhunu tamamlamak üzere görevlendirilmiş kişidir. Ancak bu bütünleşme hali bazen çok sarsıcı olabilir. Özellikle tekamülünde biri diğerinden daha öndeyse ve birbirleriyle karşılaşana dek farklı formlara yükseldilerse bu onların arasında benzerliğin içinde büyük çatışma, kaos da yaratabilir. Bu yüzden ruh eşi bağlantısında enerji fazlasıyla inişli çıkışlı, sisli puslu olabilir. Biri hızlıyken diğeri yavaş kalarak imtihan edebilir.
Aslında ruh eşin sana ayna tutarak sana yansımanı farklı yollarla gösteren öğretmenindir. Bazen bu tamamlanma seni o ana kadar kaçtığın gerçeklerle yüzleştirmekle görevli olan kişi de olabilir, korkularını aşman için seni korktuğun yerden vuran kişi de... Beklentilerinizi karşılamayarak size hiçliği de öğretebilir.
O yüzden 'Ruh eşimi istiyorum, Ruh eşimi hayatıma davet ediyorum' sloganları sonrası neyle karşılacağınızı bilmediğiniz yaratımlar gerçekleştirmeyin. Doğru kişiye sevgi ve aşk ile..."
Ruh eşin olduğuna inanıyor musun, onunla karşılaştın mı?
Ruh eşi filannolduğuna inanmıyorum. İnsanlar çokmfazla tahammülsüzler. Hoşgörü yok. Kırıcılar, empati yok. Azcık menfaatiniz çıkarınız çatışsın ruh eşi dediğiniz kişiyi tanıyamaz hale gelirsiniz. Ruh eşi olduğuna inanmıyorum sadece arkadaşlık dostluk insanlık hoşgörü mütevazilik utanma duygusu merhamet duygusu doğaya sevgi hayvanlara sevgi gibi duyguları besleyen kişilerin diğerlerine nazaran daha olumlunpozitif daha yaşanılır daha uyumlu olduklarını düşünüyorum.
Eşsiz bir ruha sahibim :D İşin şakası bir yana söyleyen kişi o kadar her şıkkı saymış ki. Bunu okuyan her kişi, aaa evet böyle bir kişi tanıdım acaba o benim ruh eşim miydi der. Yani insan hayatında illaki korkusu olacak ya da korkusuyla yüzleştirecek birisi olur. Birisi yavaşken diğeri hızlı olur. Biri çıkar öğretmenin gibi olur biri çıkar öğrencin gibi olur. Her insan farklı farklıdır. O zaman bunların hepsi tuh eşimiz mi? Ben ruh eşinin böyle bir şey olduğunu düşünmüyorum. O tam olarak birbirini tamamlama halidir. Konuşmadan bile anlaşabilme halidir. Onun duygu durumunu hissedersin, onun ruhunu hissedersin. Şöyle bir söylem de var ki berzah aleminde birbirini tanıyan ruhlar birbirleri ile dünyada karşılaştıklarında önceden tanışmış oldukları için daha iyi anlaşırlar denir. Gerçekten de böyle insanlar girebiliyor hayatınıza çok çok ender de olsa. Ne derece ona bağlıdır ama böyle insanlar var.
Hayır. Ne ise o. O kadının hoşuma gitmesi lazım önce. Sonra diline, ne ve nasıl konuşuyor, sonra içine sıra gelir. Aslında tersten gitmem lazım, huyundan başlayarak, ama ne mümkün. O sıralamada ben nerde kaybolurum bilemem. Yaşamak istersem, yaşarım.
Ruh eşi olayına şöyle bakıyorum. İşin uhrevi boyutundan ziyade, bana göre ruh eşi kavramı insanın kendini tamamlanmış hissetmesi olayıdır.. Kendi fikirlerinize, duygularınıza, yaşama ve insanlara bakış açınıza, çılgınlıklarınıza kısacası her şeyinize tamamen olmasa da belli bir uyum içerisinde olmasını arzularsınız karşınızda ki insanın.. Ruh eşi ve suç ortağı olmak lazım hayatta.. Umarım hepimizin gönlünden geçen güzellikler başına gelir.. Keyifli günler..
Öyle biri olduğuna inanıyordum ama sevdiklerimin doğru kişi olmadığını biliyordum dua ettim gönülden istedim ummadığım bir anda karşıma çıktı buldum yani🖤🤍
Ruh eşi kavramına, anlatımlarına ve düşünsel yolculuklarına anlam veremedim. Ruhun eşi değil, rtuhun anlayanı vardır. Sizi anlayan her insan ruhunuza huzur olabilir.
Evet vardır ve ben karşılaştım olağanüstü güzel biseydi bu ama ruh eşiniz demek birlikte iyi olacağınız anlamına gelmiyor bazen ruh eşleri bile size bisey öğretmek için hayatınıza girer ve üzücü bir şekilde çıkarlar bana öyle oldu mesela ve ne yazık ki hayatta bir kere karşılaşırsınız.
Ruh eşimin var olduğuna inanıyorum, ama zaman yanlış.. Şu an hiç doğru zaman değil.. Doğru zaman geldiğinde biliyorum ve inanıyorum ki o karşıma çıkacak
Bir ruhumun esi vardı aynı ben her konuda ama o coktan rezerve sonsuza dek satılmış 🙄
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bulduğumu sanmıştım yıllar önce , hatta tuhaf bir şekilde ilk gördüğüm anda ruh eşim falan mı acaba demiştim ama sonradan yanılmıştım... Eğer varsa umarım bir gün gerçekten bulurum...