Yüzü veya fiziği güzel olmayan kızlarla muhatap dahi olmak istememem normal değil mi?

Yani reel veya sanalda bu şekilde karşıma çıkıp yavşayan kızlarla muhatap dahi olmuyorum. Benim için yüz güzelliği ve fizik birinci öncelik. Kalp güzelliği veya karakterle ilgilenmiyorum.

Çirkin ve şişmanlar bana uzak olsun.
Yüzü veya fiziği güzel olmayan kızlarla muhatap dahi olmak istememem normal değil mi?
Yüzü veya fiziği güzel olmayan kızlarla muhatap dahi olmak istememem normal değil mi?
Yüzü veya fiziği güzel olmayan kızlarla muhatap dahi olmak istememem normal değil mi?
Yüzü veya fiziği güzel olmayan kızlarla muhatap dahi olmak istememem normal değil mi?
Yüzü veya fiziği güzel olmayan kızlarla muhatap dahi olmak istememem normal değil mi?
Cevapla