1 yıllık ilişkim var, başta çok güzeldi tanımaya çalışıyordum onu, bana hep iyiydi yani hatta dedim evleneceğim adam bu, sonradan baya olaylar oldu eski sevgililer başka başka kızlar ben tabi bağlanmıştım baya sahiplenmiştim o zaman.. Ayrıldım yalvar yakar etti kıyamadım bırakamadım.. Ama Allah var ben de çok bunalttım onu aylardır kavga ediyoruz.. Ben soru soru o da bunaldı, şimdi eski konustugu kıza mı döndü diyorum ama kız için sadece cinsellik amaçlı konustugum kız dedi bana yine, ya da diyorum başkası varsa da söyle tercihin derim ama nolur dedim doğruyu bilmek hakkım biliyor gidemeyeceğimi, ama bişeyler bilirsem gidicem. Neyse sonra ben de dedim merak etme sen bana itiraf et kötüyü de anlat bileyim gider yoluma ben de başkasıyla bakarım dedim. Bana dediki mutlu olamazsın yazık edersin kendine başkasına gidersen, şaşırdım dedim ne alaka, diyor beni bunalttığım gibi birini bunalt seni kapıya koyar, iyi de dedim senin ne yaptıgın belli değil aldattın ettin sen nasıl değerimi bildin ya dedim. Başkası beni aldatsa etse napcam sessiz mi kalcam ya da ne biliyosun dedin mutlu olamıcam yazık olcak bana, ben gibi kimse sana sabretmez senin değerini bilmez diyor ya bana, biliyor kıyamıyorum bırakamıyorum şu an onu, ama hem bunaldı ayrılmaya meyilli hem de ne demek mutlu olamazsın başkasıyla arkadaşlar? Ayrılmak isteyen adam böyle der mi ya, öyle diyerek biliyor gitmem başkasına neden bana başkasıyla mutlu olmazsın sana yazık olur dedi sizce? Bide adam yıllardır neler yapmış alışmış böyle aynı anda milyon tane kızla konusmaya birlikte olmaya vs. Neden ama bana öyle dedi, ki uzakta olmamıza rağmen bana ilgi göstermediği zamanlar bile gözüm bi insana kaymadı aşırı sadığım ben ilişki içinde biliyor, ama yok sevememiş yok bunalmış ve zaten itiraf etti en başta seninle de laylaylom başladım dedi seni tanıdıkça anladım kendimi sana karşı düzelttim dedi. Sevgili gördüğüm insanlar ben cinsellik konusmam dedi yanlıs geliyor bana dedi ama o kızla sevgili olarak hiç görmedim ki kendimi dedi vs. Ama neden bana mutlu olamazsın başkasıyla olursan diyor ya?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çünkü kendini vazgeçilmez sanıyor. G@tünü arşa yükseltmişsin herifin. Onu sevdiğinden ve kendisinin seni sepetlediginden emin. Ona sepette olmadığını göster ve kop ondan çünkü hayırsızın teki, onu haklı çıkarma. Kendine lütfen değer ver.💖
Haklısın ama bilerek mi dedi onu canım ama istemiyorum diyo baskasına gitmeni senin mutlu olamazsın baskasıyla ne demek ya... Dedim bana adam gibi dürüst ol bak nasıl gidiyorum dedim sen sonradan pişman olcan asıl dedim ve ben istesemde kafamı duvara vururum ama senle hayatta konusmam birdaha, söyle diyorum gideyim özgür özgür istedigin haltı ye ama söylemiyo sanki bana şey geldi aklıma sokuyor baskasıyla mutlu olamazsın diyor ki ben de baskasına gitmemeyim gibi mi egosu oksanıyor ya bi erkek o ya hayatımda biliyor
Bilerek söylüyor işte onu sevdiğinden emin olduğu için. Seni kaybetmekten korkmuyor hem egolu hem manipüle etmeye çalışıyor seni kendi istekleri doğrultusunda yönlendirebilmek için klasik bencil narsist ve sırtlan..
Aynennnnn cok dogru tespit narsist ve sırtlan böyle görsen temiz yüzlü dersin ne kadar iyi biri ama cok yakısklıgı bi özeliigi yok ama ne kızları elde etmiş varya şok oldum, ama coguda sacma sapan aklı beş karış havada kızlar, ben de diyprum ona sen sırtlansın kırnazlık yapma bana diyorum Allah var ya Allah ben kandırma bana adam gibi itiraf et her haltı sana baj görürsün gitmeyi istersen pişman ol umrımdada sonradsn olmıcan itiraf etsin diye kafamdan silip atayım onu diye söylüyorum adama ki silip atacam numarama kadar değişicem bana yazamaz bidah biliyor, evet zaten diyodu bak bana şöyle yapma böyle yapma bende yapıyodum soruyodum hep belkide egmek için beni manipüle ediyor evet hani sussun bana dedi zaten kavgada kac kere kes sesini otur sen otursan götünün üstüne senin kıymetini herkesten cok bilirim ben, ben de dedim yok ya sen kafana göre herkesle konuscan istedigin saatlerde bende bunu kabullencem yol öyle bi dünya dedim, kavgalarımız zaten hep bu başka kavgamız yok ama cok da sabretti bana Allah var 9 aydır her gün kavga ediyprum onla sacma depilmi bu kadar da sabretmesi ya? Baskası olsa cidden bye bye derdi benle daha konusmazdı
İşte bacım yüzgöz olmuşsunuz bağları senin koparman gerekiyor. O kişi srni hak etmiyor. Senin onunla tartışarak vakit kaybetmeni fırsat biliyor doğal olarak manipüleye başvuruyor. Bütün bağları koparman gerekir iyiliğin için. Hayırsız edepsiz biri o kişi..
Kafayı ye ama evlenme
Bu malı nerden buldun?
Arkadas önerisydi aylardır adamı bekliyorum bu devirde sadık olanu köpek sanıyolar sanırım..
Nabza göre şerbet vereceksin. Baktın nabız gidiyor arada bas tekmeyi. Bu ölü bana kalırsa.
destan yazmışsın
Napayım kafayı yicem sorularıma cevap alamıyorum ki alsam içim huzurlu olsa böyle dolu olmam ki..
Vicdanina oynamış
Nasıl vicdanıma ben dedim dogruyu bileyim sonradsan ben seni pişman olsanda kabul etmem kafada bitircem dedim isterden gel yalvar biter dedim o yüzden biri varsa konustugun anlat hakkım olanı bileyim ne halt yersen ye dedim numaramıda değişirim ceker giderim baskasıyla olurum en azındna degerimi bilir dedim, o da mutlu olamazsın yazık edersin kimse ben gibi senin değerini bilmez diyor şaka gibi bi de dedim gitmemi istiyormusun bana hayır istemiyorum diyor dedim bak istiyorum desene ne güzel özgür özgür takılırsın işte ben yokken ama öyle dedi aklımı karsıtırdı pis
Karışmasin o kadar kızı tecrübesi olan biri bel alti vurmayı bilir
Şey gibi geldi bana sevdigimi biliyor ben cok sadıgım biliyor aylarca görüşmedik ama kabga etmemize ragmen kimseyle konudmadım yapamam ben biliyor, bi ilişkide kavga da olur herşey olur gidip biriyle konusmam gerek depilki önce kendi ilişkime bakarım ben, onu neden dedi ama bak gitme baskasına kimse senin degerni ben gibi bilmez yazık olcak sana ne demektir ya ama hani aklımla mı oynuyor erkeklik egosu varya bu kız 1 senedir bana sadıktı hep benleydi baskasına gidemez gbisinden mi ama diyorum komsuuyosan kızladla anlat vallahğ tek kalemde silerim diyorum ya ben dogruları bilmeknistiyorum sadece çünkü kafamda bitiricem ve arkama bir daha bakmam ona da söyledim ben
Silerim degil sil yaparım degil yap
Cok haklısın bazı insanlar bazı seyleri sözle anlamaz icraat gerekli yapacaksın direk.
Dm den konusmak istermisin
Yok teşekkürler, zaman ayırdıgınız için.
Rica ederim allaha emanet