Arkadaşlar kafayı yememe az kaldı, sizce neden böyle yapıyor?

1 yıllık ilişkim var, başta çok güzeldi tanımaya çalışıyordum onu, bana hep iyiydi yani hatta dedim evleneceğim adam bu, sonradan baya olaylar oldu eski sevgililer başka başka kızlar ben tabi bağlanmıştım baya sahiplenmiştim o zaman.. Ayrıldım yalvar yakar etti kıyamadım bırakamadım.. Ama Allah var ben de çok bunalttım onu aylardır kavga ediyoruz.. Ben soru soru o da bunaldı, şimdi eski konustugu kıza mı döndü diyorum ama kız için sadece cinsellik amaçlı konustugum kız dedi bana yine, ya da diyorum başkası varsa da söyle tercihin derim ama nolur dedim doğruyu bilmek hakkım biliyor gidemeyeceğimi, ama bişeyler bilirsem gidicem. Neyse sonra ben de dedim merak etme sen bana itiraf et kötüyü de anlat bileyim gider yoluma ben de başkasıyla bakarım dedim. Bana dediki mutlu olamazsın yazık edersin kendine başkasına gidersen, şaşırdım dedim ne alaka, diyor beni bunalttığım gibi birini bunalt seni kapıya koyar, iyi de dedim senin ne yaptıgın belli değil aldattın ettin sen nasıl değerimi bildin ya dedim. Başkası beni aldatsa etse napcam sessiz mi kalcam ya da ne biliyosun dedin mutlu olamıcam yazık olcak bana, ben gibi kimse sana sabretmez senin değerini bilmez diyor ya bana, biliyor kıyamıyorum bırakamıyorum şu an onu, ama hem bunaldı ayrılmaya meyilli hem de ne demek mutlu olamazsın başkasıyla arkadaşlar? Ayrılmak isteyen adam böyle der mi ya, öyle diyerek biliyor gitmem başkasına neden bana başkasıyla mutlu olmazsın sana yazık olur dedi sizce? Bide adam yıllardır neler yapmış alışmış böyle aynı anda milyon tane kızla konusmaya birlikte olmaya vs. Neden ama bana öyle dedi, ki uzakta olmamıza rağmen bana ilgi göstermediği zamanlar bile gözüm bi insana kaymadı aşırı sadığım ben ilişki içinde biliyor, ama yok sevememiş yok bunalmış ve zaten itiraf etti en başta seninle de laylaylom başladım dedi seni tanıdıkça anladım kendimi sana karşı düzelttim dedi. Sevgili gördüğüm insanlar ben cinsellik konusmam dedi yanlıs geliyor bana dedi ama o kızla sevgili olarak hiç görmedim ki kendimi dedi vs. Ama neden bana mutlu olamazsın başkasıyla olursan diyor ya?
Arkadaşlar kafayı yememe az kaldı, sizce neden böyle yapıyor?
Cevapla