Ya tamam uzun boylu olup çok güzel olan kızlar var ama insan kendini bilir o kıza göre değilim. Aşırı tatlı güzel kısa boylu kızlardanda uzak duruyorum.
Kim ben mi? Benim yeni halim Tom Hardy gibi onlar benimkini yapar. Ama senin boyun uzunsa tabiki uzun boylu erkek istemekle haklısın ve ya karşına uzun boylu erkek çıktıysa mutluluklar ama böyle söylemen yanlış
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ya biri desin şu kızlara boyu değil işlevi daha önemli diye deveyle aşık olmasınlar sonuçta eşek taşıyor yükü :)
Ya ne alaka bu istisna bu durum kolay kolay hiçbir 190 öyle bir tercihte yapmaz rahat ol. ve şu boy takıntısından gına geldi artık
kisa boylu erkeklerde uzun kizlarla ciksinalr fark ortadan kalkar😂
Kısa boylu bir kızsın dimi?
Peki hiç kendi uzun boylu hemcinslerini düşündün mü?
Onlar bizi istemiyor istese bile birşeyler ters gidiyor.
boy farki diyoruz ona yani insan kendine uyumlu olsun istiyor merak etme kisalar uzunlara kaptkca nesil tukencek uzunlar size kalcak mecbur ahahah😂😂
Kısa mısın?
evet
Ya ben kısa boylu kız seviyorsam?
ee oda senn mecburiyetnden dolayi bak kendi agznla. soledin uzunlar bizi istemiyor die ejshs
Ona kalırsa kısa boylu kızlarda istemiyor?
kisa boylular genelleme gore secim yapiyolar
Hem mecbur seviyorum kısa boylu kızları çünki boyum 1.74 ve kendimi daha iri yarı hissetmek için kısa boylu kızlara ihtiyacım var.
ahaaha 😂 cogu kendini ole avutuyor zaten
Kim avutuyor? Ben mi?
ben olcak halim. yok
Ya tamam uzun boylu olup çok güzel olan kızlar var ama insan kendini bilir o kıza göre değilim.
Aşırı tatlı güzel kısa boylu kızlardanda uzak duruyorum.
niye ayrimcisin bu kadar. cok fazla onyargi tolerans gosteriyosun
Erkek dediğin biraz heybetli durucak yanımda ya şöyle 185 üstü falan, kısa boylular getir götürlerini yapsın yeter fgnnxczxczxc
Kim ben mi?
Benim yeni halim Tom Hardy gibi onlar benimkini yapar.
Ama senin boyun uzunsa tabiki uzun boylu erkek istemekle haklısın ve ya karşına uzun boylu erkek çıktıysa mutluluklar ama böyle söylemen yanlış
O boyla kimse getir götürünü yapmaz kardeşim
Ben yaptırırım.
Tom Hardy nasıl yaptırıyorsa bende öyle.
Ayrıca senin boyun uzunsa böyle söylemen normal
İnsanları boya göre mi yargiliyorsun :d
@kahvelikedim cevap verme ve ciddiye alma.
Belliki troll eğer yüreği olsa gizliden yazmaz
1.52 yim yanımda 1.90 istemem Max 1.80 olur yani oda olmasın ama 1.70 hiç bulamıyoruz hepsinin sevgilisi var 1.70 kızlar da 1.70 leri bize salsın
190 150 ben görünce gülüyorum çocukları gibi duruyor kızlar
Ben kısayım kısa sevdim hep... Herkes aynı değil...
Dünya da bizim kezolardan başka 1.50 boyuyla 1.80-90 erkek isteyen başka millet yoktur.
Bizde erkek çok çünki.
Avrupada Rusyada ve Hindistanda erkek kıtlığı var.
Çok kötü duruyor deveyle cüce gibi
1.74 gayet iyi bir boy
Benim boy 58 dikkatimi çekmiyor 75 80 arası iyidir
Why so?
Fazla uzun suratına bakmak icin boynumu mu kırcam bi de