Eğer senin dışında herkes çirkin buluyoduysa çirkin şıkkını seç.
Çirkin
Güzel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben şu an çok yakışıklı biri ile birlikteyim hem vücut hem tip bakımından hani arkadaşlarım falan sürekli bu kim çok yakışıklı vs diyip ağızlarının suyu akardı sevgilim dedim kurtuldum. (özel hayatımı kimseye açmayı sevmem) ama ben onu ilk görünce o konuşmasında ki naiflik ve kalbinin güzelliğine düşüncelerinin safligina aşık oldum.
İnsan bir kere aşık olur her seferinde aşık mı olacagız birilerine.
Birde aşık olduysan o senin için güzeldir yakışıklıdır. Çirkin bulmazlardı ama gidipte hiç bakmadım yakışıklı mı çirkin mi diye. O benim için çok yakışıklıydı etraftakilerin ne dediğini takmam.
Benim dışımda herkes çirkin derdi, bir kendine bak bir de buna bak derdi ama ben yakışıklı bulurdum. Aşkım bitti bakıyorum harbi çirkinmiş 🤣
Çok ayıpp
çok çirkin
aşırı çirkin
çirkin olana hakaret edilecek kadar çirkin
lakin çirkin şansı varmış onda
Cevap
40Cevap
İyi dinleyin bak 😏
Saçları kızgın selale gibi, bazen de durgun bir deniz ya da dalgalı derya misali...
Gözleri öyle güzel bakıyor ki, avcı olsan kıyamam bu ceylana...
Minik bı burnu var sincap gibi tam böyle ısırılası...
Yanakları al al oluyor bazen özellikle utanıp güldüğünde...
Bir de dudakları var, hafiften de aralıyor bazen işte eriyorsun, bitiyorsun...
Bu kadar yeter kalp ritmim değişti yine 🤨
Ne yalan solim guzeldi hatta herkes sen bu kizi nasil kendine asik ettin diodu ama sonucta 3 senede surse olmadi gerci o zamanda guzel die bakmamistim ona huyunu sevmistim guzellikte cikolatasi oldu simdi ne ariyosun dersen yine guzellik kismi onemli değil bana verdigi deger kadinlik durusu onemli birbirimize sagdik kalabilmek onemli gerisine inanki bakmiom Şu an
Çooook tatlı ve yakışıklıydı ;Kumral ama küçükken sarışındı yeşil gözlü, kıvırcık saçlı, uzun boylu ve yanağında gamzesi vardı off bee 6 yıl sevdim ahahhaha ama ünlüydü 😆
Harry Styles
Sevdiğin insanı zaten çirkin bulamazsın ki. Güzellik standartlarına göre çirkin bile olsa senin gözünde güzelleşir o.
Bence öyle. Benim gözüm de baya abartıyorum belki de. Sevdiğim insanı.
Kız arkadaşım diğer insanlar çok güzel buluyor zaten maşallah lafını alir hep 😅😅bencede çok güzel iç güzelliği de dış görünüşü de ikiside mükemmel
Sevdim vardı çok güzel değildi ama gülüşü çok tatlıydı. Herkes güzel olucak diye bişey yokki. Seviyorsan bır sebebi vardır
Şimdiye kadar hiç aşık olmadım olunca bakıcaz artık..
Benim sevdiğim bana her zaman güzeldir Ben ben olduğum için severim herkese göre değil.
Bana göre güzel. Baskasinin güzellik kriteride beni alakadar etmez
ben aşıksam çirkin olma sansı yok duvara aşık olsam duvar güzelleşir
Asik olduguma gire benim icin dunyanin en guzelidir
Ben hem dış hem iç güzelliği seviyorum
Sadece dışı güzel olan ambalajında hava basılmış cips poşeti gibi oluyor
Bir kadını güzel yapan içindeki ruhtur ruhu beyni yüreği güzel kadınlar kazansın
Boyu fiziği güzel yüzü kötüydü ama benim için mükemmeldi neyse bitti gitti hala güzel benim için..
Çirkine aşık olunmaz tabi bunu en iyi ben bilirim :D
Dış görünüşe önem vermeyen biriyim en son ilk okul 3 te falan aşık olmuştum.
şu an bir sevgilim yok aşık felan da değilim kimseye
Benim beğendiğimi herkes beğenmiyor. Kaalerini öğrendikten aonra çirkin gelmeye başladı.
Sevdiğim bana güzel gerisi kime ne zaten hadleride olamaz laf söyletmem
İlk tanıştığımızda çirkindi ama kırıcı olmadan şöyle sana daha çok yakışıyo böyle çok yakışıklı oluyosun diye diye tarzını düzelttim şu an yakışıklı
Herkes cirkin diyordu. Ben begendikten sonra millete ne?
şu an öyle birisi yok ama en son ki benim açımdan dünyanın en güzel insanıydı, sevdiğin gözüne her türlü güzel gelir zaten.
Bilmem aşık olduğum zaman gelir yazarım 😅
Aşık değildim ama kaslı yakışıklı bi çocuktu sadece kaslada olmuyomuş
çirkini niye seviyim zaten imkansız aşk bari güzel olsun degilmi
Onun tipine değil, ruhuna aşık olmuştum ben
Ben sevdiysem çirkin de güzel gelir
Çok yakışıklı ve karizmatik bi polis
Tatlı çocuk biraz bana da benzer
Hiç var olmadığı için bilemem tipini.
Şu an doğmamış insanlada olmam. Neticede pedofili değilim.
Ben çirkin severim.. çirkin olduğumdan ötürü🤣
Barbara işte pek açıklamaya gerek yok
Aşk yok hoşlanti vardı ve bana göre guzeldi
Baslicam soruna he davet atıp durma
Valla Hakk'ını yemiyim adam efsoo😜
Aşık olmadım ondan seçemiyceem.
Guzeldi adı şengül'dü
Hamada nashawaty desem sayiliyomu😂😂😂😂
Bana gore dünyada ki en yakışıklı erkekti
Güzel çünkü dolaşıyor ortalıkta.
Hayatımda güzel kadınlar oldu
Aynalara güldükten sonra tipe önem vermem.
Bu konularda başkasını önemsemek mantıksız.
niye taktin sen bu cirkin olayina :))
şu an hiç kimseye aşık değilim. d
Aşık olmadım inanmam da
Aşık olmadıysak hangi şıkkı seçelim?
Hiç aşık olmadım
Aşık olmadım
Güzel
Güzeldi.
Çirkin misin sen
8 9 sene onceydi
Hatırlamıyorum
Boşluk...
Güzeldi
Çok yakışıklı
Güzeldi
Herzaman güzel
Guzeldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?