Arkadaslar daha önce annemin whatsapında çevrimiçi gözükmezdi ayrıldık silmiştir diye düşündüm?

ben kendi hattımı yeni aldım orda bile sevglmn acık oldgnu görmyordm zaten engelledi. Annemn numarasından daha önce wpten knstk bende kayıtlı zaten anlamadım şu kayt etmems olsa bile veya silmiştir öyle düsünüyorum bende ack gözükmezdi cevrimiçi. Cıktgı belli olmuyor ama hep ackken gözüküyor ve daha önceden bu bile gözükmezdi instgramdan engelli deglm ne olur bilemem ayrldk bana yazdı ingden faturayı sordu bir nokta koyarız dedi snra wpten yazsna dedi yazdm bas basa kalrz dedi bende ne sıfatla dedm beni ara 2 dk dedi aramadım onu arattrdm neden aramadn dedi aramak istemedm dedm özledm dedi fakat ben demedm snra bana sordu ilkten cevap vermedim konustuk tartstk kapatmak istedim bana ne ara ne yaz o zaman dedi ve instgramdan barısmk yok seni istermym sevmyorm özlemedimde dedi bnde dedim ki sen bu deglsn tandgm deglsn dedm nokta bitti sen baskasnı bul ben bulmya basladm bulacam baskasıyla konuşacam barışmak yok ckar aklndan cok seviyorm onu ne olacak bilmiyorum
Arkadaslar daha önce annemin whatsapında çevrimiçi gözükmezdi ayrıldık silmiştir diye düşündüm?
Cevapla