Neden canımı yakiyor? Veda ettim durumlarda ama neden böyle yapip aklımı karistiriyor:((?

Evli biri sevgili olalım deyip sonra uzağız diye vazgeçti. Ben çok acı çektim çok üzüldüm çünkü aşık oldum ona bir an aklımdan çıkmıyor. Sonu ne olursa olsun benle olmak istemişti.. sonra aklına geliyormuyum dedim en son hayır demişti ama numaramı sil dedim silmedi aylardır durumuma bakiyor ne yazarsam bana cvp niteliğinde paylaşımlar yapıyor. Artik buna geçen hafta bir son verdim veda ettim kendimce durumada görsün umudunu kessin doye yazdım.. fakat bu hala acıklı şeyler paylaşıyor ne acılar cekiyorum diye.. o kadar üzülüyorum ki ben onu unutmaya çalışırken... birde ben gördüm durumunu 5 dk sonra sildi hemen.. en son buluşuruz demişti ama ben yemin ettim onla görüşmem evli çünkü.. Neden hala ısrarla beni silmiyor ve böyle acıklı şeyler paylaşıyor?
Neden canımı yakiyor? Veda ettim durumlarda ama neden böyle yapip aklımı karistiriyor:((?
Cevapla