Nisanlim Astusbay ve ben atanamadim onun tek bir maasiyla gecinebilir miyiz?

Merhaba ben maalesef atanamadim nisanim Astsubay egitiminde Şu an Ekim'de mezun olacak seneye Subat ayinda evlenecegiz simdi sizce sorum su yeni mezun bir astsubay 6/7 bin tl maas aliyor astuaby maasi en yuksek 9 bin olur simdi biz bu maasla gecinebilir miyiz? ilerde cocuk olsa gecinebilir miyiz mesela ev araba alabilir miyiz ileride bide soyle bisey var evlenince esim mecbur ailesine de bakacak cunku ailesinde onun disinda calisan baska hic kimse yok yani uzun lafin kisasi gecinebilir miyiz rahat bir sekilde
Nisanlim Astusbay ve ben atanamadim onun tek bir maasiyla gecinebilir miyiz?
Cevapla