Nişanlılık sürecinde bir kız neden nişanlısı ile konuşmak istemez?

Bir süre önce görücü usulü biri ile tanıştık. Ortak yönlerimiz olduğu gibi ortak olmayan düşüncelerimiz de var tabi. Farklı şehirle de olmamızın da eksi bir yönü olduğunu itiraf etmeliyim. Her neyse ben biraz duygusal bir insanım karşımda ki insanı mutlu etmek için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Şiirler yazdım, mutlu olması için ufak süprizler hazırladım. Pasif bir insan değilim tabi ki daha çok gelenekselci bir yapım var. Vaktimin kısıtlı olması bir yana kendimden feragat ederek ona zaman harcadım. Her neyse bir erkek olarak her şeyden önce yalan söylemedim. Sigarayı bile bıraktım şu an yaktığımı saymazsak tabi ki. Öyle derdimi birilerine anlatmayı seven biri değilimdir. Buradan sormak istedim bir insan evlilik sendromuna yakalandım bir süre konuşmak istemiyorum diyerek neyi amaçlamıştır. Ben her şeye rağmen risk alarak onu sevdim her türlü kötü duruma hazırım dedim niçin aynı şekilde karşılık bulamıyorum. Nişanın bozulmasından korkuyorum. Çabaladıkça batıyorum gibiyim en son birde buradan yazayım istedim. Yorumlarınızı bekliyorum
Nişanlılık sürecinde bir kız neden nişanlısı ile konuşmak istemez?
Cevapla