Sizin en çok kullandığınız iltifat tarzı hitaplar neler? Aşık olduğunuz insana nasıl hitap edersiniz?


samimiyetsiz, yapmacık ilişkiler yaşayan çiftlerin tamamının ortak özelliği, yapış yapış cıvık takma isimler kullanmalarıdır. bir insanın sevdiği insana, onu sevdiğini hissettirmek için böyle ucuz saçmalıklara ihtiyacı yoktur. ve bir insana ismi ile hitap etmek seni soğuk ya da sevgisiz yapmaz.
Allahın manyağı seni gel buraya :D
Çok iyi ya aşkım, canım denilmesindense bunu tek geçerim 😂
:D :D :D
Güzelim diyip güzel olduğum hissettirileceğine manyak diyip manyak olduğum hissettirilsin be 😂 yenge şanslıymış
çok merak ettim trafik kazası şakanın sonucunu :) başka bi soruda görmüştüm
Sevdiğim insan bana güzelim, bebeğim demesi çok hoşuma gidiyor nedense. Özellikle onunla kavga anında bir şey açıklandığında bu kelimeyi kullanmasına bayılıyorum :D
Cevap
38Cevap
Ben herkese kullanırım aşko aşkım ı falan sevgilime civcivim
Biliyorum herkese aşko der sevgilime aşkım ve civcivim
Sevgilim olsa, aşkım/canım diye hitap ederdim. Bu arada canım ve aşkım kelimesini hayatımda hiç birisi için kullanmadım djkdkfk
Söylemem. Sonra herkes kullanır. Bir anlamı kalmaz.
Bizde öyle 😄 herkese verilmez bu sır 😄
Ladym diye ya da o anlık nasıl hissedersem bebeğim cennetimin bahçesi.
Hayatım derim erkek arkadaşıma
Yavrum veya hatun dan hoşlanırım ama o sürekli aşk aşkım vs der
İltifatı bi kenara koyunda şu fotodaki gibi olmayı o kadar isterdim ki... Kokusunu çekmeyi, saçlarını tutmayı... bazen hayallerle yaşamak zorundayız işe😔
Güzelim
Fıstığım
Hayatım
Bitanem gibi gibi
Değil
kardeşime bro sevgilim yok😁olsa ismini derdim sndjejduud
Çiçeğim gülüm balım diyorum bu yetiyo zaten ona oda bana aşkım bı tanem canım diyo banada o yetiyo
Hayatım.
Klasiğim ya ben.
Herif falan deriz herhalde
Ahahahhsj
Hitap önemli değil hissettirdiği önemli
Bayır gülü diyorum mesela
Hakaret aslında çaktırma🙃
ben aşık olduğum kadına Hatun diye hitap ederim
İçinden ne geliyorsa o güzeldir bana
Hoşlandığım naber derim
Hatun, fıstığım en çok kullandığım galiba.
Biz, ikiz diyoruz, ruh ikizi manasında :)
İltifat kimseye etmiyorum edersem ederim.
Ne etmemi istersin?😀
İltifat etseydik her önümüze gelene ohoo kimseden bir farkımız kalmazdı ozaman 😀
Sevdiğim yok :) anlamamak da ısrar ediyorsun
Bilardo
İskambil
sevgilim olsaydı sevgilim olurdu
oda öyle bir cümle işte :D
Kirvem
Kodoşşş
Sana demedim ☺️
Ben bile isteye kodoş yazdım hanımefendi , aşırı dikkatliymdir ☺️
Çılgın çıktı
Bacanak
Yok şaka yapıyorum tabi :D
Aşkım derim ben odunum dhehd
Pamuk Prensesim gönlümün sultanı bitanem benim
Bana itici geliyor öyle şeyler ciddi olmayı daha çok severim
Evet isim olsun
Balım derim. Çok hoşuma gidiyor :)
Hayatımın gökkuşağı,❤️
Hiç gelemem sevgi sözlerine ben🤢
Melek yüzlüm birtanem gibi
Peki bebeğim
kekoluk arkadaşım
lan haykırdım aksjdbaskjdb
Güzelim
Ustam derim
Yavrum derim
Lennn
Bana yavrum demesi hoşuma giderdi
Looo
Aşkilibomçikilatam.
at ağızlı
Ay ışığım derdim
naber lan gzekalı
var olmayan biri alınamaz heralde
Erkeğim 🤭
"Fıstığım"
Sevgilim
guzelim
Hayatım
Devrem
Müdür
döşüme sç bostan bitsin
Bebeğim
Meleğim
Sarılarak :)
Aşkicicişkolatam.
inci tanem
ismi ile
Aşkım 😬🙃💓
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?