Hayatında birisi varken başka birinin ilgisi hoşuna gider mi?

Öncelikle iyi geceler arkadaşlar ama bu soru biraz kendim için durumu şöyle özetleyebilirim size yaklaşık 8 aylık güzel bir ilişkim var kız arkadaşımı seviyorum ama iş yerimize yeni başlayan bir kız var yaklaşık 3 ay oldu bu arada kızın yaşı 19 benim ise 30 ben gayet normal bir şekilde yaklaştım işi öğrettim falan ama zamanla kızda değişimler oldu bana karşı fark ediyordum ama emin olamıyordum daha doğrusu yok yok yanlış anlıyorsun diyordum kendi kendime hatta kıza hep kardeşim diye hitap ediyordum ama bir kaç hafta önce kız bana açıldı benden hoşlandığı çok sempatik ve çekici bulduğunu ve bunun yanlış olduğunu üstelik hem cinsel olarak hemde duygusal olarak hoşlandığını kendini bundan alamadığını falan, görüşmeyi kesmek istediğini söyledi bende ona bunun yanlış olduğunu ve görüşmeyi kesmenin doğru bir karar olduğunu söyleyerek görüşmeyi kestim numarasını falan sildim instadan sildim ama iş yerinde sürekli göz göze geliyoruz bazen tavırları ve ilgisi hoşuma gidiyor asla bir adım atmam ve aldatmam istesem yapardım bunu kendimi kontrol edebilen bir erkeğim ama bu durumun hoşuma gitmesi de beni rahatsız etti sanırım yabancı ama samimi birinden fikir almam gerekiyor bu durumda nasıl davranmalıyım? Şimdiden teşekkür ederim 🙂
Hayatında birisi varken başka birinin ilgisi hoşuna gider mi?
Cevapla