Hoşlandığım erkeğe mesaj atamıyorum sizce bu doğru mu?

Aynı ortamda bulunduğum birinden hoşlanıyorum ama o bana mesaj atarken ben ona mesaj bile atamıyorum uzak duruyorum bana kardeşim demişti başka bir erkek arkadaş var onunla samimiyiz ona mesaj atıp konuşabiliyorum ama hoşlandığım kişiye yazamıyorum şu aralar sıkıntıları var normalde sormam gerek mesela yüz yüze olsak söylerim sorarım ama mesaj atıp bir şey diyemiyorum sizce ne yapmalıyım? Ondan hoşlanıyorum o her konuda bana yardımcı oluyor ama sıkıntısı olmasına rağmen mesaj atıp söyleyemiyorum bile? Sizce mesaj atmalımıyım ne yapmalıyım?
Hoşlandığım erkeğe mesaj atamıyorum sizce bu doğru mu?
Cevapla