30 yaşına gelmiş, hala annesinin lafına göre hareket eden adamdan baba olur mu?

Bu ülkenin yarısı neden bu tip erkeklerle dolu? Adamlara bakıyorum hepsi anneci. 30 küsür yaşına gelmişler daha bir birey olamamışlar. Ne kadına sahip çıkarlar ne mcüadele ederler. Ondan sonra gelde evlen.. Haksızmıyım?
30 yaşına gelmiş, hala annesinin lafına göre hareket eden adamdan baba olur mu?
Cevapla