Hiç evlenemeden yalnız yaşlanan bir insan hakkında ne düşünürsünüz?

Ben evlenmeyi çok isterdim ama maalesef imkanım olmadı 32 yaşındayım hiç sevilmedim hiç sevgilim bile olmadı bu yaştan sonra da olacağını sanmıyorum hiç evlenemeyeceğimi düşünüyorum ve yalnız yaşlanacağımı hissediyorum yalnızlık yaşlandıkça daha da zorlaşıyor
Hiç evlenemeden yalnız yaşlanan bir insan hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla