Sevgilimle 5 yıldır birlikteyiz... Herşey çok güzel giderkene bu elti denen İnsan girdi?

Selam Arkadaşlar,

Size başımdan geçenleri anlatmak istiyorum
Nerden başlasam bilemiyorum ilk tanışmamızdan başlıyım en iyisi Eltimle arkadaşça tanışmıştım yani ben onu öyle gördüm tabi o zamanlar yaşımın cahilli ve saf bi insan olmam herseyden habersizdim :) yani daha iyi günlerimdi aramızda 3 yaş var bu kızla
Herneyse evlendi bana hep soru soruyordu hayatımla ilgili ailemi hiç olmıcak sorular işte... böyle git gel yapıyorduk takı ben bunun gerçek yüzünü görene kadar: :)))

bir zaman sonra Instagrama ne koyarsam bi bakıyorum aynısını Benzerini eltim koyuyor inanmasınız ama aynısın bi süre devam eti böyle herşeyimi taklit etmeye başladi ben tabi farkındayım olaylarin ama napicami bilemedim Bu kız antepli ben trabzonlu sevgilimin aileside trabzonlu yurtdişinda yaşiyoruz bakin olaya gelin

Milete beni kötülemeye başladi hakımdan konuşuyormuş dalga geçiyormuş hatta sevgilimle ilişkimizi bile millete kötülüyomuş allah büyük ya işte herkez artık o kızın hakından konuşmaya başladi nekadar kıskanç patavatsiz bi insan oldunu ben hiç bişe yapmama gerek kalmadi kısaca ben allaha havale etim o da allahından buldu😀

Sevgilim seneye evlenmek istiyor hata ev aldı ikimizi için ama annem bu aileden eltim ve babası yüzüne soğudu hemen vermek istemiyor beni haklıda benim üzülmemi istemiyor kadın eltim şeytan bi insan sevgilimin babasıda depresyon hastası dengesiz
Kaynanam beni seviyor hata o da herşeyin farkında
Bu kız abisyle sevgilimin arasina girdi bunlar baya bi süre küs kaldı sonra giti kaynansıyla kocasının arasına girdi sevgilim dedki bana abim eskiden böyle değildi artık eltim ne derse onu yapiyor

Bizim daha düğün tarihimiz belli olmadi eltim benden önce kendine elbiseler bakmaya kalkmiş😂 bu sene evlenme teklifi aldım sevgilimden sevgilim yüzük alip odasina koymuş bu eltim olucak kişide hep onlara gidiyomuş hergün desem doğru olur görmüş kutuyu hemen incelemiş bakmiş Ben o gün resim paylaştim evlenme teklifinden bir gün sor a bu gitmiş kocasiyla fotoğrafciya resim cektirmiş hemen paylaşti o kadar komik ki böyle kıskanc bi insan daha önce tanımadım
Birgün kaynanamı bize cay içmeye cağirdim tabi yanlız gelmedi geliniyle geldi eltimle kadınlar vardı bizde herkez dediki bu eltimin gözleri fel fecir cok kötü bakiyor bana evimi inceledi filan
Bi zaman sonra bana bişe oldu arkadaşlar eskiden kaynanamın evine severek giderdim artık gitmek istemiyorum bi korku oluştu içimden hayatım cok değişti çalişiyordum mesleğimi yaptim kazandim ama işizim 1 sene olcak sonra arkadaşlar ehliyetimi yapiyorum eltim öğrenmiş bunu durmadan soruyomuş kazandımı ehliyetini aldımı o bunu öğreneli sürüş sinavini gecemiyorum 3 kez kaybetim öğretmeni dedi cok güzel sürüyon ama senin şansın yok dedi o bile fark eti bişe var bende kendimde hissediyorum üzerimde bazen aklıma geliyor acaba bana büyü filanmi yaptirdi kendisi kapali bi insan ama başindakini dekorasyon diye kulaniliyo hani başini kapatiyo başka yerleri açik çok değşik bi insan size yüzünü göstersem anlarsınız yüzünde nur yok
Sevgilimle 5 yıldır birlikteyiz... Herşey çok güzel giderkene bu elti denen İnsan girdi?
Cevapla