Sevgilim ağzından öptüğüm yazdı, yol mu yapıyor bu herif?

Tatlı bir günaydın mesajı attım, o da günaydın ağzından öptüğüm yazdı. Yani ben sınırları olan birisiyim öyle opusmeyi filan kaldiramam acaba yolunu mu yapıyor yoksa lafın gelişi iyi niyetli mi soylemistir?
Sevgilim ağzından öptüğüm yazdı, yol mu yapıyor bu herif?
Cevapla