Bi erkeği elimden kaçırdım çok pişmanım? Neden hep elim boş kalıyor?

Tek şansımdı o benim. Çok safım dimi bi erkeği elimden kaçırdım. O benle çok ilgilenirdi ben onla iyiydik. İlk kez biri sevdi beni. Annem babam o kadar iyi davranmamıştı. Hep böyle sürüncem köylü bi erkekle evlenirim kesin tarla işi yapan artık. O da ilgi vermez kesin arkadaşlarım bulur iyisini ben bulamam güzel değilim giyinmeyi bilmem havam yok safım o olsaydı iyi olucaktı. Hiç işimi bilmiyorum elim hep boş kalıyor hep avucum boş neden böyleyim ben ya kendimi sevmiyorum artık
Bi erkeği elimden kaçırdım çok pişmanım? Neden hep elim boş kalıyor?
Cevapla