Kısadan kastım 1.76 dan kısa erkekler.
Sorumu daha çok 1.65 den kısa kızlara yönelik soruyorum
Sorumu daha çok 1.65 den kısa kızlara yönelik soruyorum
Diğer soru kalktığı için hakkın olan cevabı buradan veriyorum;
içki hiç içmedim,
erkeğim ben hayırdır ne açık giyinmemesi? Erkeğe mi halleniyorsunuz?
Haketmeyene küfür etmem veya durduk yerine ağzına pelesenk olmuş küfürü havalı sanan biri de değilim.
En son 10 yıl önce iddia oynamışımdır, şimdi milli piyango bileti bile almıyor ve aldırmıyorum.
Orucu bırakmam, vakit namazımı kılıyorum, 2019 da umreye gittim, her yıl kurban kesiyorum, kuran I Kerim’i hatmettim, zekat vermeye de bu yıl başladım.
İnsanları bilip bilmeden yargılama adamın canını sıkma
1.60 boyunda birisi olarak şunu söyleyebilirim. Kimsenin senin hakkında ne düşündüğü önemli değil. Özellikle kızlar açısından olaylara hiç bakmamanı öneririm. Hayatının merkezinde sen olduktan sonra kendi fikirlerini önemsemeyi anlarsın. Kızları asla hayatının merkezine koyarak düşünme. Kısa boylu olmanın dezavantajları olduğu kadar avantajları da var. Üstelik sanıldığı gibi kadınlar fiziki özelliklere çok takılan varlıklar değildir. Statü, kendine güven, kafa yapın ne kadar maskülen olduğun onlar için daha fazla ilgi çekicidir emin olabilirsin. Boy önemsiz değil ama boydan daha önemli şeyler de var bilmeni isterim.
Cevap
11Cevap
Güzel kardeşim nerde boyla alakalı bir yorum var altındasın allah vergisi yapacak birşey yok ya benimde boyum 170 bende uzun olmak isterdim ama çabalıyorum sende takıntı etmek yerine çabala boyun kısaysa sende başka yerlerden telafi et bakımlı ol espirili ol fiziğini düzelt komik ol ve ilerde olmadı 150 kız bulursun sende takma bu kadar stresten daha başka hastalıkların çıkacak
Kısa erkek hoş gözükmüyor şahsen ben 1.70 olduğum için benden 3-5 uzun olunca aynı gibime geliyo
Zaten sorum 1.65 den kısa kızlara yönelik
Sonuçta senin boyun uzun senin için önemli
Ben sorumu 1.65 den kısa kızlar için sormuştum.
Demek istediğim benim bir kadında tek kriterim 1.65 den kısa olması.
Ben 175 boyundayim kısa olduğumu düşünmüyorum. Böyle düşüncelere girip sadece kendini mutsuz ediyorsun.
Bugün bir kızla tanistim boyu 1.73 müş. Açikçasi senin gibi düşünüp beni boyum için tanimayi keserse pek de umrumda olmaz. Çünkü bu hayatin merkezinde ben varım.
aynı boy olunca garip geliyor herhalde bende çok bilmiyorum
Senin boyun kaçki?
ben kısayım nshdjfbrrhjsd 1.58
1.70 filan ideal sana
ayn
Kısa boylu erkek olmaz ki, erkek dediğin 180 olur en az.
Haklısin cidden
Ama bazi kizlar kendindrn kisa erkeklere de ilgi duabilio ama 🙂
Knk ben 182 yim daha boyumu seven bi kız görmedim 😂
Ya of sıktın gercekten bu sorularınla
Saçma ben birininde bunu dert ettiğini görmedim
Sıkılmadın mı kardeşim
Kısa boylu güçsüz gibi görünüyor diye
Ama uzun boylu sıska adamdan her türlü iyidir kısa boylu vücut hatları güzel ortalama erkek
Yeter artık her gün aynı soruyu sorma
Onların yanında daha dolgun gözüktükleri için
Bıktık senin şu boy sorularından
w8uyeysghdjbsknlwaese
1.76 kısamı mk
İsterim
Karizması yoktur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?