Sevgilimi kirdim gönlünü almak için siir akrostij yazdim. Sizce beğenir mi?

Hayvanlik ettim durduk yere kalbini kirdim kizin. Hala trip atiyor. Ona bu şiiri yazdim. Sizce beğenir mi?

Zehir zemberek olmuş yüreğim
Ellerine muhtaç
Yardim bekleyen bir çocuk misali
Nedensiz seviyor yüreğim
Edepsiz bir askin
Putperest bir sevginin esiri
Güncellemeler
+1 yıl
Sürekli kiriyorum kizi ve kuru bir özürle almak istemedim gönlünü
Sevgilimi kirdim gönlünü almak için siir akrostij yazdim. Sizce beğenir mi?
Cevapla