Aşk İlişkileri Hangisi sizce? Çok yalışıklı orta boylu erkek mi? Çok Karizmatik uzun boylu erkek mi? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Nedir fikirleriniz? Orta boylu çok yakışıklı Çok karizmatik uzun boylu erkek Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Hangisi sizce? Çok yalışıklı orta boylu erkek mi? Çok Karizmatik uzun boylu erkek mi? Cevapla Nedir Soruları Erkek Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
jamcfly06 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 60% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Demek karizma daha iyi yakışıklıya göre... Kızlar afferim size... 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Sence yakışıklı daha mı iyi 😂 Yorumla jamcfly06 +1 yıl Yok bence de karizma daha iyi... :D Çünkü bir kaç kişi öyle demişti oturuman, kalkman giyimin kuşamın falan. Yakışıklı değiliz bari karizma olalım... 😂🤷♂️ Yorumla Soran +1 yıl Yakışıklılık daha önemli ozman karizmadan 😂 Yorumla jamcfly06 +1 yıl Üzdün. 😢 Yorumla
kivanç_aslan Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 65% +1 yıl Nedir bu boy takıntısı kızlardaki yav? Sanki kızlar çok uzun, yanında minyon kalırsınız hem. 1 1 Yorumla midoriya6786 +1 yıl Her kız kısa değil ben uzunum Yorumla
Semihh98 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 13,6b cevap paylaştı. Benimki yalışıklı olsun yakışıklı sevmiyorum ben 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Anan Yorumla
Sakallıbey Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Bu soruya ben diye cevap vereceğim 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Nesin sen yakışıklı mı karizmatik mi Yorumla Sakallıbey +1 yıl Ben kendimi orta boylu hem yakışıklı hem karizmatik kısmına koyuyorum chddhdj Yorumla
duchessss Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Karizmatik uzun boy 0 10 Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla duchessss +1 yıl Tercihim o yönde olurdu Yorumla Soran +1 yıl Erkekte uzun boy kaç sence? Yorumla duchessss +1 yıl Bana göre alt sınır 178 olmalı en fazla da 185 87 falan Yorumla Mte99 +1 yıl Sınırlandırmalar çok iyi indeks felan Yorumla duchessss +1 yıl 😄😉😉😉 Yorumla Mte99 +1 yıl 😂😂 Yorumla Mte99 +1 yıl Tam yazdığın kadar olmam peki xd 🥺 Yorumla duchessss +1 yıl Bu sınırlara giren herkesi kapsamıyor ama bu durum 🥲 Yorumla Mte99 +1 yıl hı hı limits off diyorsun yani Yorumla
1berfin Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı. fark etmez ya 0 3 Yorumla Mte99 +1 yıl nefes alsın yeter xd Yorumla 1berfin +1 yıl yok öyle de değil ya😂 Yorumla Mte99 +1 yıl ahahah şaka tabiki Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Demek karizma daha iyi yakışıklıya göre... Kızlar afferim size...
Sence yakışıklı daha mı iyi 😂
Yok bence de karizma daha iyi... :D Çünkü bir kaç kişi öyle demişti oturuman, kalkman giyimin kuşamın falan. Yakışıklı değiliz bari karizma olalım... 😂🤷♂️
Yakışıklılık daha önemli ozman karizmadan 😂
Üzdün. 😢
Nedir bu boy takıntısı kızlardaki yav? Sanki kızlar çok uzun, yanında minyon kalırsınız hem.
Her kız kısa değil ben uzunum
Benimki yalışıklı olsun yakışıklı sevmiyorum ben
Anan
Bu soruya ben diye cevap vereceğim
Nesin sen yakışıklı mı karizmatik mi
Ben kendimi orta boylu hem yakışıklı hem karizmatik kısmına koyuyorum chddhdj
Karizmatik uzun boy
Neden
Tercihim o yönde olurdu
Erkekte uzun boy kaç sence?
Bana göre alt sınır 178 olmalı en fazla da 185 87 falan
Sınırlandırmalar çok iyi indeks felan
😄😉😉😉
😂😂
Tam yazdığın kadar olmam peki xd 🥺
Bu sınırlara giren herkesi kapsamıyor ama bu durum 🥲
hı hı limits off diyorsun yani
Kısa boylu tipsiz erkek
Kişiye göre değişir
fark etmez ya
nefes alsın yeter xd
yok öyle de değil ya😂
ahahah şaka tabiki
Ben tabiki