Lisedeyken bir kız vardı, bana aşıktı.. Ben ise o çok kilolu ve beni seviyor diye defalarca sınıfta rezil ettim, alay ettim, zorbalık yaptım.. sadece ben değil tüm sınıf bu günahın içindeyiz.. Çok pişmanım. Şimdiki aklım olsa asla yapmazdım. 11. sınıfın başında, doğum gününden 1 hafta önce ilaç içip intihar etti. İntihar etmesinin önceki günü onu tekrar okulda ağlatmıştım, kızın hiç arkadaşı yoktu zaten. Anne babası da ayrıydı. Babası terk etmiş. Kimsesi yoktu anlayacağınız.
Seni baban bile sevmemiş kızım kimse sevmiyor bu halinle benden nasıl hoşlanırsın demiştim.. Aradan 6 sene geçti. Ben onu tekrar rüyalarımda görmeye başladım. Vicdanım beni rahat bırakmıyor. Lise bitti, üniversite bitti bir işe girdim. Ama senelerce kimseyi sevemedim. Ahı tuttu sanırım. O intihar ettiğinden beri bir türlü mutlu olamadım.
Seni baban bile sevmemiş kızım kimse sevmiyor bu halinle benden nasıl hoşlanırsın demiştim.. Aradan 6 sene geçti. Ben onu tekrar rüyalarımda görmeye başladım. Vicdanım beni rahat bırakmıyor. Lise bitti, üniversite bitti bir işe girdim. Ama senelerce kimseyi sevemedim. Ahı tuttu sanırım. O intihar ettiğinden beri bir türlü mutlu olamadım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar