32 yaşındayım, eski eşimle 4 sene önce boşandık. 6 yaşında bir kızım var diye tekrar evlenip yuva kurmaya hakkım yok mu?

Ben hemşireyim, 1 yıla yakındır aynı hastanede çalıştığım 35 yaşında doktor bir bey ile ilişkimiz var. O 1 kez evlilik yapmış ancak çocuğu yok. Benim daha önce evlenip boşanmış olduğumu ve çocuğum olduğunu biliyor. Kızım bende kalıyor. Ben çalıştığım için annem benimle yaşıyor ve kızımla ilgileniyor. Ancak ilişkime destek olmuyor. Kızın var önceliğin o olsun diyor. Haklı ancak bende hayatımı devam ettirmek istiyorum. Eski eşim çoktan evlendi. Onunla boşanma sebebim beni aldatmasıydı.
32 yaşındayım, eski eşimle 4 sene önce boşandık. 6 yaşında bir kızım var diye tekrar evlenip yuva kurmaya hakkım yok mu?
Cevapla