Eski sevgilinin hala bir şeyler hissettiğini nasıl anlarız?

Eski sevgilim beni terketti, ilk terkettiğinde seni eskisi kadar sevmiyorum, kafamda tamamen bitti, her şeyden soğudum demişti. Sonra 1.5 ay geçti sensiz yapamıyorum, ölüyorum dedi barıştık. 5 yıldır sevgiliydik. Onu bildim bileli hep aile sorunları oldu, annesi son zamanlarda büyük sağlık sorunları yaşıyor, O da buna bağlı olarak birtakım sağlık sorunları yaşıyor fiziksel ve ruhsal. Ve boktan bir sebepten dolayı yine aynı cümleleri söyleyip ayrıldı. Sizce ailevi ve kendi problemlerinin üzerine ilişkideki ufak problemleri de gözünde büyütüp mü ayrıldı yoksa gerçekten sevgisi mi bitti de o bahaneyi öne sürdü? Yazma, arama engellerim dedi. Bende sürekli yazıp aradım. Wp den engelledi ama diğer sosyal medyalardan engellemedi. Hikayelerime bakıyor, beni stalklıyor. Kendi haline mi bırakmalıyım sizce?
Eski sevgilinin hala bir şeyler hissettiğini nasıl anlarız?
Cevapla