Kızlar, çok yakisikli ve sap erkekler siz kızlarla nasıl iliski kurabilir?

Selam kizlar, basliktanda anlayacaginiz uzere "ÇOK" yakisikli, az buz degil yani... ha unutmadan belirteyim; kendini yakisikli zanneden hiyarin tekisin vs vs diye beni analiz etmeden once bi durun ve dusunun, burda sherlock alimi yapilmiyor, soruya cevap vermeyecekseniz yazmayin. Gelelim esas konuya, bu çok yakisikli erkekler nasil kizlarla iliski kurabilir? Sizin gibi zor varliklarin sagi solu belli olmuyor.. adam yakisikli diye trip yiyor..
Ilgilenen ve cevap veren herkese tesekkurler.
Peace out
Kızlar, çok yakisikli ve sap erkekler siz kızlarla nasıl iliski kurabilir?
Cevapla