Ya normalde böyle biri değil hayatımda ilk defa bir yabancı gördüm daha doğrusu görmedim geldiğimde odasındaydi bende şaşırdım ne bileyim birşey diyemedim fark ettirmedin
Durumdan ne olduğu belli Bir şey demekten öteye gidemezsin. Kadının karakterini bilmiyorum ama benimde canım var derse konu uzar gider İstediği varsa engel olamazsin
Tavsiye olaya kişiye göre değişir bunları bilmeden yorum yapmam yanlış olur Sen en doğrusunu bilirsin ya da gerçekten her şeyi anlayabileceğin birine olayı dibine kadar anlat ondan fikir al Bunlar olmadan söylenen tavsiye değil boş laf olur
Biz bu tür konuları hiç konuşmayız hatta benim sevgilim arkadaşım bile olsa sormaz bende sormaya cekinirim öyle şeyleri çünkü bazen de ters teper diye düşünüyorum hiç konuşmayız yani bilmem ki
Çocuğun sorma hakkı var bence şimdiye kadar sormadiysan da sorabilirsin, hesap sormak değil sonuçta bu ama aynı evin içerisinde sen de yaşadığın için merak etmen de normal sorman da
Aynen hesap sormak değil asla sonuçta ben ona kötü birşey olsun hiç istemem hayatında hep güzellikler olsun doğru şeyler olsun isterim
Haklısın oğluyum sonuçta umarım yanlış anlamaz tabi bende şaşırdım çünkü normalde bizim eve kimse gelmez ilk defa birini görünce insan şaşırıyor haliyle
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Aga kişiye özel bir konu Kadın komşularına rahatsızlık vermediği sürece istediği kadar misafir alır evine kimsede bir şey diyemez
Komşuya sorun yok da bu kişi annem ve hayatımda ilk defa bir yabancı evdeydi ne bileyim
İçinden geçenleri bilemem ama hoşlanmadigin bir durumu varsa söylemekten öteye bir şey yapamazsın Benimde bir hayatım var der çıkar işin içinden
Ya normalde böyle biri değil hayatımda ilk defa bir yabancı gördüm daha doğrusu görmedim geldiğimde odasındaydi bende şaşırdım ne bileyim birşey diyemedim fark ettirmedin
Durumdan ne olduğu belli Bir şey demekten öteye gidemezsin. Kadının karakterini bilmiyorum ama benimde canım var derse konu uzar gider İstediği varsa engel olamazsin
Peki ne yapabilirim bu konuda tavsiyen var mı
Tavsiye olaya kişiye göre değişir bunları bilmeden yorum yapmam yanlış olur Sen en doğrusunu bilirsin ya da gerçekten her şeyi anlayabileceğin birine olayı dibine kadar anlat ondan fikir al Bunlar olmadan söylenen tavsiye değil boş laf olur
Yakınım birine anlatamam bu konuyu kimseye anlatamam yanlış anlarlar sonra annesi böyle vs derler kimseye denmez
Hsklisin abi detaylı birşey bilmiyorum bende adamı görmedim bile sadece odasındaydi geldiğim de
ya da netten tanıdığın aklina güvendigin birine dibine kadar anlat Diğer türlü yorum isteme kimseden yetersiz kalir
Bir kişiye anlatayım dedim sapıklasmaya başladı ondan kimseye anlatmadım sen cidden baya yardımcı olacak şekilde yazdın sağol ☺️
👋🏻👋🏻👋🏻
Size danışabilir mıyım peki
Bana sorma aga kendine sor senin özelin
Birine anlat netten dibine kadar dedin ya o yüzden dedim rica ettim sadece başka birşey yok
Sen bilirsin senin kararın anlatırsan dinlerim diyorum
Anlatırım da bilemedim sağ ol
Bu onun kararı sorgulamak dul diye yadırgamak yargılamak bize düşmez kendi hayatı diyip saygı göstermeliyiz
Annemse bu kişi peki
Otururur konuşursun rahatsızlığını dile getirirsin
Annemle böyle şeyler hiç konuşmadım konuşamam ki
Olabilir neden olmasın oda insan sonuçta ihtiyaçları olabilir
Kim? Annem dahi mi olsa
Tabiki annende olsa
Peki annemi özel bir duruma sokması normal olur mu
Ne gibi mesela
Annemle ilişki yaşamak isterse
Orasını bilemem annen karar vermesi lazım
Kötü olmaz mı birliktelik olması
Yoo neden olsunki
Niye annem sonuçta
Olsun annen de annenin istekleri olamazmi bayan sonuçta
Haklısın da namus peki
Ya soyle evli deyil sonusta dul namus 2 ci sırada kalıyor hem bu devirde kimde namus var bana soylermisin
Seni ilgilendiren bir konu değil
Ailede mi?
Dul olunca hayata küsmesi mi gerekiyor, sevgilisi de olabilir arkadaşları da olabilir. Hepmizin var.
Hayata kussun deniyorum ama hani mesela ciddi bir ilişki değilse normal eğlence amaçlı birşey normal mi
Tercih meselesi bu bilemem bana normal gelmez sana gelir
Banada normal gelmiyor ama işte yani ne diyeyim ki uzun zamandır olan birşey değil yeni fark ettim
Sevgili eve mi geliyor ne kadar yakınsın bu kişiyle
Sevgilisi mi bilmiyorum w seferdir gördüm yani adamı tanımıyorum bugün eve geldiğimde annemin odasındaydi yani adamı tanımıyorum
Annenle konuyu konuşmadın mi, atıyorum bir teyze hala olur sormakta cekinebilir insan ama annen sonuçta sorma hakkın var
Biz bu tür konuları hiç konuşmayız hatta benim sevgilim arkadaşım bile olsa sormaz bende sormaya cekinirim öyle şeyleri çünkü bazen de ters teper diye düşünüyorum hiç konuşmayız yani bilmem ki
Çocuğun sorma hakkı var bence şimdiye kadar sormadiysan da sorabilirsin, hesap sormak değil sonuçta bu ama aynı evin içerisinde sen de yaşadığın için merak etmen de normal sorman da
Aynen hesap sormak değil asla sonuçta ben ona kötü birşey olsun hiç istemem hayatında hep güzellikler olsun doğru şeyler olsun isterim
Haklısın oğluyum sonuçta umarım yanlış anlamaz tabi bende şaşırdım çünkü normalde bizim eve kimse gelmez ilk defa birini görünce insan şaşırıyor haliyle
Normal artık bekar sonuçta
Bu kişi annemss normal mi
Şöyle normal olabilir ciddi düşünüyorsa tamam ama yoksa tepkini gösterebilirsin
Belki kendi ciddidir ama karşıdaki eğlence amaçlı ise işte nasıl olacak
O zaman tepkini göster
Ne diyeyim kadına annem sonuçta 😔
Bak bunun amacı ciddi değil kendine yazık etme gibi birşeyler de
Nasıl diyeyim ya ben öyle şeyler hiç konuşmam ki ve 2 defadır gördüm şimdi ters tepmesin
Nasıl gördün yanlış birşeyle mi karşılaştın
Evet
Annemse bu kişi yinede normal mi
Evet sonuçta onun hayatı onun tercihleri. Nasıl mutluysa öyle olsun
Haklısın
Sen istemiyonmu
İstemiyorum
Hadi