Eski sevgilisini unutamayıp kendini yalnızlığa mahkum edenler burada mı?

Eski sevgilimle ayrılalı 4 yıl oluyor. O benim ilkim ve sonum. Sevmeyi de sevilmeyi de onunla öğrendim. O benden ayrıldıktan sonra kendi yoluna gitti ve başka başka insanlarla sevgili oldu ama ben yapamadım. Aramıza 830 km girdi ve 2 yıldır onu görmüyorum. Her yerden engelliyim. Onu bugüne kadar da hiç stalklamamıştım. 2 gün öncesine kadar kalbimde ona dair hiçbir şey kalmadı sanıyordum. Ta ki rüyamda onu görene kadar. Meğerse kalbim uzunca bir süredir uykuya dalmış. Onu görünce pır pır yeniden atmaya başladı. Sanki ilk günkü gibi ona aşık olduğumu hissettim. 2 gündür çürümeye yüz tutmuş bir aşkın acısını çekiyorum. Benim gibi buna benzer şeyler yaşayan var mı? Ya da bunu atlatanlar varsa bunun üstesinden nasıl geldi?
Eski sevgilisini unutamayıp kendini yalnızlığa mahkum edenler burada mı?
Cevapla