Sevgilimden dün gece ayrıldım ama onu kaybetmek istemiyorum. Arkadaş kalma teklifinde bulunsam olur mu?

kaybetmek istemiyorum arkadaş kalma teklifi etsem tepkisi nolur doğru mu yapmiş olurum?
Sevgilimden dün gece ayrıldım ama onu kaybetmek istemiyorum. Arkadaş kalma teklifinde bulunsam olur mu?
Cevapla