https://www.resimag.com/p1/71d978f632d5.jpeg
Kızlar, kocanızın yanında sizden daha güzel, daha alımlı ve dekolte giyen, minili/taytlı sekreter/asistan olsa razı olur musunuz?
https://www.resimag.com/p1/71d978f632d5.jpeg

Duruma bağlı. Aldatmak ile özgürlük aynı şey değildir. Ayrıca hiçbir sekreter benden daha alımlı olamaz hem fiziğim güzel hem yüzüm hem de başarılıyım ve daha da başarılı olacağım. Bu kadar mükemmel biri dururken sekretere sarkacaksa gitsin onla evlensin.
Buralarda takılacak kadar boş değilim o yüzden kimliğimi ele veremem :)
Ama iki tık güzel diye bir sekreter benden iyi olamaz iki tıktan fazla güzelse de zaten manken olur sekreterlikle ne işi var.
Sadece evlilik için değil bir ilişkide güven yoksa zaten sevgililik de dahil yanında bir kadının çalışmasına gerek yok yani binlerce erkeğin içinde çalışıp iş çıkışı da çapkınlık yapabilir bir erkek ya da sanal ortamdan da bunu yapabilir yani güven varsa 50 kadının yanında da çalışabilirim 50 tane kadın yanında bikini de giyebilir yeterki güven olsun bu kişiden kişiye değişir
Bugün benim doğum günüm Armutcum hemen kutlaaa😂😂
Kızın tutumuna göre değişir
@karizmatikk sensin de mi djdkld
Cevap
0Cevap
Ben de kendime bir asistan tutarım. Kaslı maskı falan demeyi çok isterdim.😀
Kırarım lan o kadının kafasını, eşimin de öyle. Kimse eşimin yanında öyle giyinemez.😜
Bencil değil, bizim olanı kıskanırız.😁
Kıskandığımız zaman ise şeytan oluruz, misal ben.😜😁
Çalışabilir sorun yok zaten ona güvenmiyorsam evlenmem aldatmaya meyilli olan her şekilde aldatır yanında olmasına gerek yok
Benim salak kocam beni bırakıp başkasına bakacaksa baksın zaten , kendi kaybeder
Calistigi ortamda olacak yalniz oyle kizlar da bakacak cok erkek oldugundan ya da kiza bakan baskalari oldugundan kocama ilismez herhalde. Ilisirse de kendini korumazsa sonuclarini beraber gormus oluruz.
Adamsııınnn senin soruların fenaa
Yine de ayıkmadılar ayıkmazlar ama olsun napalım
Karışmam.
Benim de erkek arkadaş çevrem geniş mesela, beni olduğum gibi kabul etmeyecekse nabıyım kocayı.
Banane herkesin kendi görüşü ben izin vermem. 😒 O kadar rahat bi insan değilim benim olana karışım.
3.09 daki sahne
kocama güvenirim tüm erkekler senin gibi @mı olan bütün canlılara sarkmıyor
bunu söyleyen de armut ya salağı
Dur bunu gerçekten düşünücem... HAYIR. yani sürekli sürekli yanında öyle bir asistan olması hoş olmaz (:
Öyle asistanların olduğu Bi ortamda gelecekteki kocam çalışamaz zaten 😌
İsteyen istediğini giyebilir ona lafım yok zaten benim kocam öyle bir ortamda bulunamaz ama 😏
Kocam olduğu için 🧠
Uuuu baya iddialı bir soru kocama danışırdım o kızı yanında çalıştırmasının etik bir davranış olmayacağı konusunda dermişim😂😂yolarım be o çiyanı Türkiye burası olum şekil şükül sevmeyiz😎
silahla kızı tehdit ederim
bir söz vardır sikinde pusula olanın yolu nokta nokta bir yere çıkar pusula varsa çıkar oraya kasmam o yüzden
Benim yanımda da kocamdan daha yakışıklı, fit , çekici bir korumam olur o zaman ;)
Bu işler böyle;)
Sizin kadar olmasa da ;)
kızla samimi olurum birini bulurum biz yinede önlem alalım.
Nerde bir yaşlı varsa onu bulurum aşırı kıskanç bir yapım var tahammül edemem
bişey yapmazdım ama dikkat etmeyi bırakmazdım
Razıyım diyen beni bulsun
Sorun yok benden daha iyi olmaz zaten :)
Herıld
Bir de tercüme rica
Amaaan sen de yaaaaa sıkıcısın
Olurum sorun yok
Noldu bi şaşırdın
Göreceli
Günah
Evet
eşime güvenirim umrumda olmaz sonuçta benim 😛
Olsun neden sorun edeyim.
Kabul etmem, ben olurum asistanı
Hayır kıskanırım sadece, benden iyi asistan bulamaz hem.
Mükemmelim
O beni daha çok kıskanır
Derdim değil😂
Razı olmam
Hayir hayir
Hyr kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?