Böyle olduğunu ilk nasıl farkettin?
Değilsen de memnun musun zor sevmekten?
Değilsen de memnun musun zor sevmekten?
Sevememekten muzdarip insan çoktur her daim, önemli olan yerinde nasıl durduğun, kartlarını nasıl oynadığındır.
Aşk oyuncak değildir, hop bi onu seveyim hop şuna atlayayım, bu hoşlanmadan bile düşük bir şeydir.
Şıpsevdi kimse aşık olamaz. Aşk dediğin şeyi, yetmez kelimeler anlatmaya. Aşık oldu mu bir kişi, etkilenir derinden, unutamaz zamanla da olsa...
Kısaca öyle birisi değilim. Zor sevmeyi geçiniz, sevmemektir büyük erdem, hiç yoksa kimsenin kalbini kıramazsınız, yalnızlık değildir endişem 😁
Hayırlı ramazanlar.
Ben ince düşünüp tartiyorum ya
Eig icin teşekkür ederim 🙂
Cevap
18Cevap
Bir kişiye tutulayım, güveneyim yeter bana. Sık sık aşık olan çok yorulur.
Çabuk aşık olmam ama birine çabuk güvenirim ve severim.
Bu iyi bir şey mi, kötü bir şey mi tam olarak bilmiyorum.
Aydan gönüllü değilim çok çabuk severim yalnız kişiliğini anladıktan ve kültürünü gördükten sonra... Aşk başka şey sevgi başka.
sanmıyorum. olsaydı sanırım hemen birilerine koşardım 😅
e öyle ama
oyleyim ama guvenimi kirdilar kimseye guvenemiorm artik. ama cabuk sevebiliorm evet.
Kendimi keşfedemedim henüz ama beğenmek ve aşık olmak farklı şeyler bunları karıştırmayalım
Zor seven zoer unutanim balik burcu olmanin kötü yani
Öyle miyim bilmiyorum ama bu zamana kadar 2 3 kişiye asiri ilgi duydum
Bende oyleym ama olmasam daha iyi di insanlar cunku afedersiniz abi bu devirde seveni... yolar. S... ni seviyorlar oyle
Değilim ve bu durumdan şikayetçi değilm. Bence yanılma payını düşürüyor böyle olmak
Çabuk aşık olamıyorum ama çok çabuk sinirleniyorum
Kolay kolay sevmem birini
Değilim zor seviyorum
Değilim. Zor severim zor unuturum
eskiden öyleydim
Hayır kimseye duygu beslemiyorum.
Şıpsevdi ben :D sen?
Seneye cevaplasaydın :D
Çok çabuk seven biriyim ben
Hayır değilim.
Hayır değilim.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar