Ya yengemle göz göze geldik sonra hafif bir yakınlastik nasıl tekrar devam edecez?

Ya çok yakın arkadaşız ama bugün çok göz göze geldik ve birden dudaklarına yapıştım sonra oda anlamadi öpüştük ve bıraktım öğlen oldu bu olay daha konuşmadk ikimizde utanıyoruz nasıl atalatacaz var mı tecrübeli kişiler?
Ya yengemle göz göze geldik sonra hafif bir yakınlastik nasıl tekrar devam edecez?
Cevapla