Güncellemeler
+1 yıl
https://www.youtube.com/watch?v=EOSJ1JKfJQw burayı okuyorsan ya da bunları bir gün okursan ne zaman nerede ve nasıl olduğu önemli değil şifrem ve kullanıcı adım var sende biliyorsun ve inan seni o kadar çok özlüyorumki yaptığım hatalar için özür dilememe bile izin vermedin fakat şu an o kadar pişmanımki anlatamıyorum o zamanda anlatamadım zaten bu yüzden ve bir gün okuyacağına inanıyorum ve sana o zamanda aşık olacağım o zamanda seni seveceğim ve sana bir sözüm var ve ben sözümü tutarım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ay ben iyice merak ettim su Hayat'i. kim bu , bu kadar takinti yapmissin?
hayat ne demekse benim içinde hayat o;o yüzden gerçek ismi HAYAT olmasada benim için HAYAT gerçek ismi hergün kalbimde ruhumda beynimde ve hergün o kadar çok özlüyorumki onu arkadaşım hayatı yaşamaksa onunla yaşıyorum hergünümü o yüzden HAYAT işte , sadece HAYAT.
@Altinbasakk seni işaretlemeyi unutmuşum senin için yorum yapmıştım
Aaa merak ettim
@Altinbasakk https://www.youtube.com/watch?v=Y0Qkqlat44I işte böyle bir şey
Benimkisi baska alemlerde şu an kafasi karisik dolanip duruyor iste hak veriyorum ona da işte 😏
@_atilgan_ o zaman hata sende kendine çekeceksin bir şekilde kendini hatırlatacaksın bir şarkıyla bir fotografla
Ben yeterince hatirlatiyorum ya o herseyi yanlis anlamak istiyorsa bide bu var😔
@_atilgan_ o zaman yüzüğü parmağına takma vakti gelmiş :))))) onu istiyor olmasın
İste onu yapmadan once yapilmasi gereken cok şey var neyse tşkler yorumun icin
@_atilgan_ rica ederim kardeşim kendini affettir bir şekilde gerçekten kalben seviyorsan affettir mutlu olman dileğiyle allah sonunuzu hayırlı etsin
Amin kardeşim eyvallah insallah sonumuz hayirli olur hepimiz için
Detaya bak be.
@kahve_-kokusu kalbi aşkla dolu insan kalbindeki aşkı hissettirebiliyorsun
Hissettirsem ne oluyor ki? Bir şey olduğu yok, değer bilen yok.😀
@kahve_-kokusu o detaydaki inceliği ruhundan hisseden insanlar anlayabilirdi belkide aşk ruha işlediyse değeri bir gün anlaşılır merak etme sadece vazgeçme geçme vazgeçme sevmekten :(((((
Peki ya vazgeçmek gerekir ise?
o zaman ruhundan sevmemişsindir
@kahve_-kokusu o zaman ruhundan sevmemişsindir
Vazgeçmek için sebepler var ise?😀
@kahve_-kokusu eğer evlendiiyse sevgi saygıya döner fakat ona rağmen seversin onun mutlu olması seni mutlu eder yok eğer başka bir sebebse bu bunu sen biliyorsun konuşman gerekir eğer gerçekten bir açıklaması varsa bir ve birden çok hata yapmasına rağmen bu hatalar affedilecek hatalarsa affet fakat yok affedilmeyecek kadar bir hataysa aldatma gibi bu senin tercihindir buna yorum yapamam fakat istemeyerek yapılan aynı benim yaptığım hatalar gibiyse affet tabiki kendini sana affettirmeye çalışıyorsa buda ayrı mesela bir erkek gerçekten çok seviyorsa yaptığı hataları o anda görmesede daha sonra görüp özür dilemek için mücadele ediyorsa gerçekten seni çok sevmiştir bunu unutma
Şu açıklamaya hayran kaldım doğrusu. Umarım sen de bir an önce sevdiğine kavuşursun. 😊
@kahve_-kokusu aramıza hoş geldin @kahveligunler_ bak bir arkadaş daha buldum dertlerimize ortak kahveyi sevenler hep aşıkmı ulan :))))))
Yanliz ozelimizi dokmesen
@kahve_-kokusu ayrıca açıklamada yazılmayan kalpten akıp gelen binlerce söz varki burası yetmez yazsam yazsam yıllarımı alır birak günlerimi yıllarca yazsam onun yanında olduğum anki mutluğumu anlatamam sana o yüzden ismini HAYAT koydum 45 yaşındayım fakat onu tanıdıktan sonra sanki lise yıllarıma döndüm ilk defa aşık olan bir çoçuk gibiydim belkide o yüzden hatalar yaptım fakat kalbimde zerre kötülük yoktu sadece gülmesini istedim fakat aylar sonra başka bir anlama geleceğini buradaki bir kardeşimden öğrendim şok oldum onu düşünemedim o an öyle birşey düşünmüş olabileceğini fakat istemeyerekte hata yapmıştım ve hata yapmaya devam ettim fakat o zamanda içimde kötü bir niyet yoktu yani hata yapan bir erkek sevdiğinden yapmıştır kötü bir düşüncesi olmasada hata yaparsa ve bu hatasını anlayıp artık benim gibi hatası için özür dilemek için senden sanş bekliyorsa affet olurmu göreceksin bak seni mutlu etmek için sarfettiği çabayı
@kahveligünler_ özelimizi dökmedim yanlış anlama burada dertleşiyoruz ya havadan sudan :((((
Başka bi ülkede...
almanyadır kesin
Malesef öyle nerden bildin
hatta münihtedir