Erkekler sadece sevdiği kişiyi kaybedince annesi babası için mi ağlar
birini sevdiği için ağlayan erkek yok mudur
#Erkek
#Gözyaşı
#Erkeklerağlarmı
#Aşk
#oşkom
birini sevdiği için ağlayan erkek yok mudur
#Erkek
#Gözyaşı
#Erkeklerağlarmı
#Aşk
#oşkom
hayır ağlamadım en son konferans salonunda hoca wp grubbunda olmayan var mı demişti ben de benim annem ve babam var ben yokum çünkü telefonuma whatsapp yüklenmiyor iphone 4 olduğu için demiştim arkadaki kişiler buna gülmüştü salondan çıkınca bana o telefon fotoğraf çekiyor mu diyerek dalga geçmişlerdi onurum kırılmıştı bana fakir muamelesi yapıldığı için çok kişi güldü bana eve gidince ağladım Allah belalarını versin hepsinden nefret ediyorum.
Evet ağlar çok severse ağlar niye ağlamasın ki hem insanız robot değiliz 😉
teşekkür ederim ❤️
Acıklı bir film olunca bile ağlıyorum
Cevap
31Cevap
Tamda bunun için çok kez ağlarım 4 yoldur hala ağlıyorum
Hayatım boyunca göz yaşı dökmedim, bu iyi birşey değil elbet. Normal insanın kendini dağlaması gereken yerlerde bile sessizlik çöküyor içime. Fiziksel bir sorun olabilir emin değilim. Canımı yakan durumlarda genelde kendi içimde üzüntüye girerim, ama ağlamayı beceremedim.
Çok kız arkadaşım oldu ama hiçbirini kaybettiğim için ağlamadım. Çünkü hepsi paramı seviyordu.
az önce yemeğe soğan doğruyodum onda ağladım
ağlaayn erkek çok tatlı oluyo gözünü yalarım 👅
O kadar aptal değilim. Ne zaman ağladığımı da hatırlamıyorum
Ben sevdiğim kızın anneannesi için ağladığımı unutamıyorum
Çok ağladım valla ama ne çare
2 yıl ağlamış erkeğim. buyrun :D
asıl sıkıntı bana verdiği sözlerden dönmesi yoksa kız bana çok
Off ağladım tabi bizde insanız sonuçta 😂
Gerçekten sevmişsem ağlarım
Ağlarım sevdiğim insan için 😭
Ağlarız ama sadece yakın kişiler bilir herkese açmayız içimizi güçlü görünmemiz gerek
Ağlayınca ne olacak, başın göğe mi erecek?
Evet?
Ne saçma.
ağlar..
Erkekler ağlamaz.. demiş, nilüfer.😀
Yeniliklere hazırlan diyor anlamı
Balıklarda ağlar haberi olmaz denizin...
Kanka yengeç burcuyum, zor değil benim için 😂
Ağlar ama bos yere oldugunu sonra anlar
Kadın için asla ağlamam gereksiz
Ağlamayı unutalı çok oldu. Kolay yıkılmam..
Kimse için ağlamam ben.
Evet ağlar
sevdiğim için ağlarım tabi
İnsan sevdiğini kaybedince ağlar.
3 4 sene önce olmuştu
nedendi
aga o kol ne 32 cm mi
Aglar
ağlayan var
Ağlamaz böyle malca bişey icin
Aglamadım cok sukur
Erkeklerde ağlar
Ağlar tabi ki.
Ağlamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?