Seviyor muyum yoksa sevmeye zorluyor muyum?

Onu üzmek istemiyorum. Regl dönemine girmek üzereyim. Ve bu aralar ilgisizdi. ikimizinde ailevi sorunları oluyor. onu sevdiğimi söyleyebiliyorum ama bazen kalbimde hissedemiyorum boşluğa düşüyorum onu sevmediğimi düşününce kalbim sızlıyor evli çift gibiyiz monoton bir hayatımız ve alıştık birbirimize duygusal dönemlerden geçtiğim için mi acaba bu ikilemin içindeyim yoksa onu sevmeye kendimi zorluyor muyum
Seviyor muyum yoksa sevmeye zorluyor muyum?
Cevapla