Arkadaşlar sözlüm beni delirtmek üzere su an hıncımdan ağlıyorum lütfen yardım edin?

4 buçuk yıllık iliskimiz var sözlüyüz onumuzde ki ay da nisanimiz var. Kendisi sehir dışında is aldığı için orda cslisiyor hatta bi kac gun once surpriz yapti yanima geldi. Ama anlam veremediğim şekilde su sıralar bana sabahları yazmıyor bildiğiniz. Ben yazıyorum onuda defalarca girip ciktigi halde bakmiyor. Bende bu duruma çok kırıldım. Bakin ben öyle 7 24 konuşalım diyen ergenlerden değilim surekli konuşulmaz ki özlem olsun calisiyor zaten gündüzleri pek aramam ama bir günaydın yazmak bu kadar mı zor? Bisey diyince de askim isin yoğunluğundan yazamadım söyle böyle. Dün denizliden İstanbula gitti yeni santiyelerine bugun oraya yerleşip alisma surecindeler ve sabahtan beri bi günaydın bile yazmadi bende artık dayanamadım mesaj attım. Kesin yine dicek ki yeni is yerimle uğraşıyorum ne saçmalıyorsun filan.. kendisi beni cevrimici için gorunce hemen deliriyor ben bisey bile demedim ne zamandir sizce haksiz miyim? Şunu yazdım en son; Önceden uyanınca ilk bana yazardın yazamazsan gun için de yazardin isim var diye ben sabah sana yazdım ona bile bakmamışsın cok kırıldım.
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce yazdigim mesaj iyi mi sert mi olmus
Arkadaşlar sözlüm beni delirtmek üzere su an hıncımdan ağlıyorum lütfen yardım edin?
Cevapla