Sevgilimin kisitlamalari beni bunaltmaya basladi napmam gerektigine dair fikir istiyorum?

Sevgilimle iyi bir iliskimiz var normalde ama son zamanlarda nedense yaptigi kiskancliklar beni rahatsiz etmeye basladi. Sanki beni engelliyo bir yere kapatiyomus gibi hissediyorum. Dun kavga ettik biraz konusmayalim deyip kapattim ama boyle dememe ragmen bana bebegim bitanem seklinde hitap ediyo olay yeni oldugu icin bi karar vermek istemedim. Ama ne zaman bi sekilde biriyle tanissam her seferinde bu tarz bi tartisma oluyo (kendisiyle de internetten tanistik 7 aylik iliskimiz var) yani arkadaslarima da danismistim kimisi guvenmiyo mu vs dedi kimisi kiskanmasi normal ded ama bilmiyorum bu bana kisitlama gibi gelen davranislari son zamanlarda bunaltici gelmeye basladi. Hosnut olmadigi sey de hani onu aldatmiyorum kesinlikle ya da baskasiyle flortlesmiyorum sadece oyun sohbeti vs yaptigim kisilerle konusmamdan hosnut degil. Napmaliyim?
Sevgilimin kisitlamalari beni bunaltmaya basladi napmam gerektigine dair fikir istiyorum?
Cevapla