Daha sevgili bile değilsiniz kanka 😥bu saatten sonra ne bekliyorsun ki yaşınız 30 olmuş söylesene biz neyiz neden konuşuyoruz erkek milleti vakit geçirmeyi sever üzülme işte güzel insana benziyorsun saf ve masum ponçik bu yaşta maşaAllah biraz deli doluluk da var gibi çocuksu sanki 😅
Gözünü aç tabi ki aç gözlüdür erkekler gezmek tozmak eğlenmek ister ama onlar ile evlenmez vakit geçirir sadece üzülme kanka sen zaten halinden memnunsun senin suçun ben hiçbir kıza bir senemi vermem sen boşuna vermişsin adım bile yok adı bile yok
Konuşma esnasında genelde araya girip isim söylenerek bölerek değerli hissettirdiği konuşmalar buna en büyük örnek. Yüzde gülümsemeye kalbin dışarıya kadar çıkacak derecesinde atmasına sebep oluyor. Örneğin,
Seni seviyorum demek zorunda değilsin iyi ki varsın demek veya çok güldüğünü düşündüren konuşmalar veya sevdiğini hissettirdiğin anlar. Bunlar hoşa giden mutlu eden yazışmalar
Puhahaha. Genelde insanlar sokakta veya toplu taşımalarda telefonda boş boş dolaşır. Erkekler olarak da genelde sosyal medya harici giriyosak bir yere bu sevilen insanlarla olan konuşmalara oluyor okumak için. Bu birnevi boş duran geçen zamanı değerlendirmek anlamlandırmak için oluyor hehehehe
cidden öyle yani 2saat konuşurduk bi o kadar da ss almaya ayırırdım bazen tüm gece bununla uğraşırdım bir gün okuruz güzel olur falan diye aşk kafası işte hdhdhd
hayır soğudum şu an ss falan almayı boşver çok hissetmiyorum bile sevdiğimi fazla naz aşık usandırır sevmiyorum artık yani olmasa da olur o kadar uğraştım daha napıyım olmasın yani
@MikrofonsuzRAP işte bunu aşk körlüğünde olan birine söylemenin anlamı yok aşık olan kişi için var olan tek kişi sevdiği ama şu an farkındayım yani kurtuldum diyebilirim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Merhaba,
Bende de var, çok güzel oluyor! 😍😅
of keşke benimkisi de böyle okusa ya :/ ama okumaz ki öküz
Hep böyle öküzlere denk geliriz zati erkeği kadını yok aslında güzel sevenler içten sevenler çok sevenler okur tekrar tekrar ve hiç sıkılmaz doyamaz😅
nerden anlarım acaba okuduğunu falan sorsam da söylemez 😀
Okusa dile getirirdi 😅zaten her şeyi belli ederdi
nasıl belli ederdi mesela 😀
Sen belli ediyor musun mesela yaşın doğru mu yahu 😅
yok ben belli etmiyorum haberi yok okuduğumdan 😀 yaşlarımız da ikimizin de otuz
Tövbe tövbe çok gıcıksın 😂belki o da etmiyor olabilir simarma diye 😂bu arada en güzel yaşlarındasın😊
Gelsene bi 😅
Ne zamandır birliktesiniz?
Ciddi mi?
Aileler tanıştı mi?
Evlilik için adım var mı? 😊
bi senedir tanışıyoruz ama sevgili değiliz 😀 ikimizde adım atmıoruz öyle yuvarlanıp gidioruz işte
Tövbe tövbe yahu 😂Çok yanlış kanka çok 😂Böyle yuvarlanma olmaz ki😂
Bak beni dinle sen bana niyetini söyle sen ne istiyorsun? Niyetin ne 😅
Evlilik düşünüyor musun istiyor musun😅
Kanka hayırlı işin acelesi makbuldür unutma 😅
Niyetin evlilik değilse sen bilirsin ama yuva kurmak istiyorsan acele et zaman su misali akıp gidiyor...
ne yapayım yani adamı zorla nikah masasına mı götrücem ya 😀
Daha sevgili bile değilsiniz kanka 😥bu saatten sonra ne bekliyorsun ki yaşınız 30 olmuş söylesene biz neyiz neden konuşuyoruz erkek milleti vakit geçirmeyi sever üzülme işte güzel insana benziyorsun saf ve masum ponçik bu yaşta maşaAllah biraz deli doluluk da var gibi çocuksu sanki 😅
modum düştü bak erkekler vakit geçirmeyi sever dedin demek ki eğlenceyim ben :/
Gözünü aç tabi ki aç gözlüdür erkekler gezmek tozmak eğlenmek ister ama onlar ile evlenmez vakit geçirir sadece üzülme kanka sen zaten halinden memnunsun senin suçun ben hiçbir kıza bir senemi vermem sen boşuna vermişsin adım bile yok adı bile yok
Şimdi anlaşıldı durup dururken 80 gün önce sen bana neden şöyle demiştin diye kavga çıkarmanızın sebebi
3 yıl öncesini çıkartırım
Al işte buyur
tabii 😂
Çoğu hemcinsim okuyoruz demiş. Lannnn beni yalnız bırakmayın hiç okumak ben. Hatta genelde konuşma bitince silerim.
Elbette. Ama hoşuna giden veya aklında yer eden konuşmaya genellikle gider dururuz :d
mesela ne gibi
Konuşma esnasında genelde araya girip isim söylenerek bölerek değerli hissettirdiği konuşmalar buna en büyük örnek. Yüzde gülümsemeye kalbin dışarıya kadar çıkacak derecesinde atmasına sebep oluyor. Örneğin,
-Psikolajikmanyakk
-Seni seviyorum iyi ki varsın
gibi gibi.
illa ki seni seviyorum mu demem lazım ya
Seni seviyorum demek zorunda değilsin iyi ki varsın demek veya çok güldüğünü düşündüren konuşmalar veya sevdiğini hissettirdiğin anlar. Bunlar hoşa giden mutlu eden yazışmalar
anlamaz o öküz
Puhahaha. Genelde insanlar sokakta veya toplu taşımalarda telefonda boş boş dolaşır. Erkekler olarak da genelde sosyal medya harici giriyosak bir yere bu sevilen insanlarla olan konuşmalara oluyor okumak için. Bu birnevi boş duran geçen zamanı değerlendirmek anlamlandırmak için oluyor hehehehe
o zaman hiç bi anlamı yok 😂
ne yazıstıgıma baglı olarak okurum
mesela?
o kadar detaya buradan gıremem :)
Yok ya ne okuyacak onlar 😂
Okuyan kızı hiç görmedim djsjs
Okuruz seviyorsak
İşte mesele o zaten sevmeyen neden okusun demi ama birlikte olan çok sevmediği halde 😅
Doğru tabi
Malesef, gönlünce olsun iyi geceler dilerim..
Hayır erkekler duygu sus ve öküzlerdir
genelleme artık yapmayın
@sam12356 Sen hariç
Valla bende varım bak 😅
@Aşka_Aşuk sende hariç 😂
Teşekkürler 😅peki ya sen de hariç misin 😅
Bu arada rap çok sever söylerim hangi tarz seversin sen 😅
@Aşka_Aşuk rap sevmem dkbccjdkslskdlsğdp
Vay anasını sjsjsjs bende hiç sevmem kanka ne tesadüf 😂rapin içine edeyim djdjdjd
@Aşka_Aşuk hahahahhahahahah
Hep gül hayırlı geceler sjsjdjs
@Aşka_Aşuk amin hepimiz
Birimiz hepimiz hepimiz birimiz için kanka sjdjd
@Aşka_Aşuk eywallah
Hadi git artık hoşçakal djdjd
@Aşka_Aşuk gidemem
Kalırım deme inanırım djdjd
@Aşka_Aşuk canım sıkılıyor 🥲
Benim de kanka şimdi bitti sahur 😅Kanka sersemlik var yoksa çizme oynardık isim şehir oynardık online djdkd
@Aşka_Aşuk uyuyalım knjaaaa
Olur kankim 😅sabah iş var bir de anasını satiym 😅haydi kankaaa iyi geceler dadlu rüyalar hoçça kal 😅yat zibar artıkın 😂Allah'a emanet ol lll
@Aşka_Aşuk benimde okulun var iyi geceler
Vayyy 😅 yakışır 😅 Rabb'im zihin açıklığı ve kolaylık versin 😊
@Aşka_Aşuk sana da kolay gelsin
EyvAllah 😊
Tünaydın kanka napooon nasılsın 😅 nerdesin sjsjsj
ben silinir diye ss alıyodum düşün artık gerisini
sen ciddi misin ya keşke sevdiğim de böyle yapsa :/ o kadar isterdim ki
OhAaa
cidden öyle yani 2saat konuşurduk bi o kadar da ss almaya ayırırdım bazen tüm gece bununla uğraşırdım bir gün okuruz güzel olur falan diye aşk kafası işte hdhdhd
öyle yapınca da uzaklaşıyorsunuz ama
demek ki küçük yaşlarda böyle oluyo :/
yaş değil aşık olup kör olunca böyle oluyor 6yıldır seviyorum yani ama hala sevemedi maalesef
demek ki karşılık vermemek gerekiyor
tabi normal olarak kavuşamadıkça istek artıyor ama bu kadarı da yapılmaz yani en son soğutursun insanı
ee bak sen soğumamışsın ama
hayır soğudum şu an ss falan almayı boşver çok hissetmiyorum bile sevdiğimi fazla naz aşık usandırır sevmiyorum artık yani olmasa da olur o kadar uğraştım daha napıyım olmasın yani
hayırlısı be :/
aynen ama dedim ya insan kör oluyor sonradan aklı başına geliyor
çok doğru
Seni istemeyenin peşinden kendini bu kadar heba etme başka kız mı yok
@MikrofonsuzRAP işte bunu aşk körlüğünde olan birine söylemenin anlamı yok aşık olan kişi için var olan tek kişi sevdiği ama şu an farkındayım yani kurtuldum diyebilirim
Saçma buluyorum yaşamadığım içim hiç
Okuyor net bilgi.
her yaş erkek için geçerli değil bence 😃
Okumuyorum
Evet okurum
fotolara bakarız..