Sevdiğim çocuk benden ayrıldı ne yapmam lazım lütfen bişeyler söyleyin?

Biz ocak ayının sonunda konuşmaya başladık ama ben daha yeni birinden ayrıldığım için kimseye güvenmiyordum bi kaç defa bana çıkma teklif etti ama ettiği çıkma tekliflerini kabul etmedim sonra bi gün bi arkadasım arayıp onun kızlarla gezdiğini söyledi ben de onu suçladım ama meğerse olay öyle değilmiş kızlarla gezmiyormuş yanlış anlaşılmaymış sonra çok özür diledim beni affeti güvendim ve çıkmaya başladık sonra bana sürekli konuşalım sürekli ara resim at diye darlıyordu ve ayrıldık ben sıkıldığım için ama konuşmaya devam ettik sonra tekrardan teklif etti barışalım diye ama yok dedim çünkü eski zamanlardaki gibi arkadas olmak istiyordum sonra çok güzel konusuyorduk vakit geçiriyorduk tam alışmıştım bana birden bana benden umudu kestiğini bende aradığı ilgiyi bulamadığını ve baska birinden aradığı ilgiyi bulduğunu söyledi ama herşey bir saat içinde değişti sonra ona yazdım nasıl herşeyin bir saat içinde değiştiğini bana aradığı ilginin baskasından geldiğini söyledi ama benim bildiğim bu kisi birisiyle konustuğunda arası baskası tarafından bozulmasın diye kimseye söylemeyen biri benim ne yapmam lazım unutim mi artık yoksa tekrardan bana döner mi
Sevdiğim çocuk benden ayrıldı ne yapmam lazım lütfen bişeyler söyleyin?
Cevapla