Çirkinim kısa boyluyum, hiç sevgilim olmadı ne yapmalıyım?

Çirkin ve kısa boyluyum? Tipim çok kötü boyum babamın ölçümüne göre 176. Ben ne yapayım? Bazıları boy eksiğini yakışıklılık kapatır diyor ama uakisikli da değilim. Hiçbir kadına karşı şansım yok. Uzun kızlar topukluyla geçerim diye istemiyor.150 kadınları da biliyorsunuz zaten hep 180 üstü erkek isterler. Moralim çok bozuk. 24 yaşındayım hiç sevgilim olmadı.
Çirkinim kısa boyluyum, hiç sevgilim olmadı ne yapmalıyım?
Cevapla