Katiyyen karışamaz.
Evet. Düşüncelerini önemserim ve uyarım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Normal geliyorsa göze neden karışayım ama kötü giyiniyorsa söylerim tarzını değiştirsin onun dışında diretmem yani onu giy bunu giy diye ama beğendiğim şeyleri de giymeli sonuçta bir tek bana güzel gözükmesi gerek
O giyim dahi değil, herhangi bir konuda da bana karışamaz. Anca fikrini belirtir ben kararı veririm. Bu beni değiştirmeye çalışmak demektir. Böyle gördün, bu kişiye aşık oldun, bu tarzdaki insanla sevgili oldun, değiştirmeyeceksin. O zaman gitsin kendi zevkine göre sevgili bulsun.
Cevap
53Cevap
karışabilir, düşüncelerini önemserim..
Selamlar kuzu,
"Kıskançlık ve kısıtlama" sevgi göstergesidir diye zırvalayanlar var.
Bunlar insan hayatında, sevgi adı altına koyulmuş en büyük zorbalık bana kalırsa. Yine kendine güveni olmayan insanların kalkışacağı ilkellikler bunlar. Hayatta hiçbir başarısı olmayan, muhtemelen tembel ve beceriksiz, çabalamayı bilmeyen ama bunu kabul edemeyip kendisinden fiziksel olarak daha güçsüz bir canlı karşısında yapılan gövde gösterisi.
Tamamen haklısın. Katılıyorum dediklerine👍🏻
Aşırı absürt ya da itici olma dicem ama balımın kankası ne giyeceğini bilir.
Başkalarının söyledikleri istemesekte üzer bizi evet ama umursamamayı öğren seni seviyor ise olduğun gibi kabul etmeli yoksa hayatında yeri yok.
tesekkurler eniste
buna karışma demeyelim..
ancak hoşuma gitmeyen bir kıyafetine de bu hoşuma gitmiyor kadın derim yani.
netice de hiç bir insan kadın ya da erkek hayatındaki insanın hoşuna gitmeyen bir kıyafeti saçma sapan inat ederek giymez
Fikrini alırım fikir veririm ona ama sadece bu kadar karışmasına izin verebilirim ama onun bu olay modunu düşürmesine kadar giderse saygı duyarım ama kadınlar hanım ablalar göğüslerinizin ucuna kadar gösterecek dekoltelerden ne anlıyorsunuz hiç anlamadım hayır bende gri eşofmanmı giyeyim anlamadım ki
Ya önerilerde bulunbilir ama herkes sevdşğimçni rahat hissettiğini giymeli 😉🙂Yanlız giysinin yeri zamanı mekanı önemli
Karışamaz. Ben nerede, nasıl giyinmesi gerektiğini iyi bilen biriyim.
Ulan Giydiğim 1 Kot 1 Tişört, Hırka Onada Karışırsa Artık Ebesinin 😅
şştt sakin ol sjsdhhb
Ben ona karışmam.. zaten o da bana karşılamaz diye düşünüyorum 😇
Karışsın ya adrenalin olur, fikir vermesi hoş olur bence tabi ben sorarsam!
Evet karışsın hatta o benim yerime karar versin o beğensin ben deneyeyim
Karisirim kendi yontemlerimle. Kullandigi kokuya bile karisirim. Istedigim tarzda kiyafetler alirim hediye adi altinda. Tabi onun tarzina cokda ters olmicak sekilde.
Erkekler olarak bızım pek uc gıyımlerımız olmaz dıye dusunuyorum acıkcası. Ben zaten normalde spor veya klasık spor kombınlıyorum. Şu an hayatımda kımse yok ama gecıste karısan olmadı benım kız arkadaşlarımda genelde ıstedıklerını gıydıler yanı yakışanı gıyıyorsa nıye karısılsınkı önemlı olan yerıne gore ve taşımasını bılsın
Karışır tabiiki de bende ona karışırım
Adam seni takmasa kıskanmasa önemsemese umurunda olmazsın genişliğin alemi yok
Benim kendimde göremedigim biseyi gördü belki uyarır beni ona göre düzeltirim onu
genişlik ozgurlugu kısıtlamak ve saygısızlık degildir
genişlik aldatmayı kabullenmektir. bir kadının veya erkegin ozgurlugunu kısıtlamak psikolojik sorunları var demektir. Aşk ve sevgi bu degildir.
Onu demedim zaten kuzu tam anlatamadim sanırım 😂 gaza geldim bir anda
gelme gaza jjhjhsdjh
Off iyi değilim ben.😂😂😂
iyi ol.
@saat4 çaktırma linç yemek istemedim😂😂
@saat4 aklı başında olmak sevgilisine özgürlüğünü adamak değildir.
@saat4 aptal demeye size kim hakk verdi? Pardon?
tamam konu kapansın dünyayı kurtarmiyoruz
@saat4 konusmana dikkat et karsinda arkadasin ya da tanidigin yok.
@saat4 birazada bilgi ogrenin. krasnoyarsky her zaman karli degil Şu an hava iyi ve guzel. buradada yaz oluyor. sacma sakalarinizi arkadaslariniza yapin.
@saat4 cocuk yok karsinizda kime dediginiz belli.
@saat4 sen bana aptal dedigin icin polise dusersin haberin var mı ? şikayet etsem.
@saat4 tanimadigin kisilere laf soyleyemezsin. bu bir saygisizlik. sen beni tanimjiyorsun laf edemezsin. buna uyun yeterlidir. ben nasil size laf etmiyorsam seninde buna hakkin yok benim tanidiklarim bana laf edebilir. seni tanimiyorum kimsin yani
@saat4 haddini aşıyorsun. benimle tartışmaya giremezsin maalesef. Kime laf söylediginize dikkat edin. Karşında 40 yıllık arkadaşın yok. Saygısız konuşmanız yüzünden şikayet edersem o zaman görürsün. Buna mecbur bırakmayın. İyi günler
@saat4 benim sorumda kalkmış bana laf carpıyorsun aptal diyerek.
@saat4 evet saygısız kişilerle tartışmaya asla girmem.
Ufak tefek şeylere karışmak olabilir ama giyim tarzı kıskançlık seviyenin üzerindeyse o kızla sevgili olma kimsenin kimseyi darlaması gerekmiyor
Ben karismam sahsen. O bana karisabilir. Giyim konusunda iyi degilim ben, biraz rayina soksa fena olmaz 🙄
Karışmak değil de şunu şöyle yapmasan şunu yapsan daha iyi olurdu gibi cümlelerle iki kişi birbirine düşüncelerini ifade etmeli bence.
Hayır, karışamaz. Zaten sevgilimi ona göre seçerim. Açık giyinmiyorum, ama yine de saygı duyması lazım.
Benim giyimim açık değil ki. Yani 'aa şuran çok açık, buranı kapat' diyebileceği birşey olmaz.
Karışmam demeyelim de öneri sunabilir saygı duyarım ve önemserim.
Hayır. Hatta hiçbir işime karışamaz. Ama tavsiye verebilir dinlerim
Karışmasın ama fikir vermesini isterim bu detay önemli
Tavsiye verebilir ama karışamaz hayırdır karışıyo vücut benim
hayır karışamaz çünkü ben zaten nerede ne giyeceğimi bilirim
hoşuma gidebilir öyle yapması ama ben yine dikine giderim
O kişi benim değer verdiğim bir kişi ise herşeyimide karışır😀😃😄
elbette, zaten kıyafetlerimiz başkasına hoş gözükmüyor ise amacı ne olurdu ki
Sadece düşüncesini söyleyebilir. Ama benimle tersleşirse inadına delireceği şeyler giyerim.
Evet karışabilir Bende Karışırım Bu Doğaldır Kadın Erkeği Erkekte Kadını Kıskanması Güzeldir .
karışmamalı sevdiğin insani kendin gibi yapmaya çalışmak yerine onu olduğu gibi severim
Karışır tabiki hayatı paylasicaksam kıyafet sorun değildir
karışabilir herşeyime ama karışmasın kıyafetime ya muhtemelen çirkefleşirim
Tavsiye verir, önerir ama karışmaz. Karışırsa hayatımda olan kişi olamaz zaten bunun farkında
hayatımda olan kişi sadece hayatıma ayak uydurabilir
Niye ondan önce nasıl giyineceğimi bilmiyor muyum ben ne münasebet
Tamamıyla karışamaz da demiyorum karışır da demiyorum benim sevgilim kombin yapmasına bayılır ve neyin yakışıp yakışmayacağını da bilir, benim kombinimi sevgilim yapıyor ve çok da güzel oluyor
Karışabilir, karışırım.
Rahatsız olunan durumlar söylenebilir karşıdaki kişi saygo duyuyor ve değer veriyorsa zaten dikkate alacaktır ama olay emir verme boyutundaysa herkesin yolu belli
Önerilerini dinlerim ama karışamaz.
Karışmasına izin verdim ama hiç karışmadı 🤗
Karışabilir çünkü ben de karışırım 😂
Tavsiyesini dinlerim bir erkek gözüyle ahah
Hayatımdaki kimse o yetkiye sahip olamaz.
Hayır, nerede ne giyeceğime ben karar verebilirim/veririm.
Karışamaz diyenler genelde karışan erkeklerin kopegi oluyor...
Aşırı karışmamak suretiyle karışmasına izin veririm
Karisabilir. Ama karışmayacak ozguvene sahip erkeklerle birlikte olmayi tercih ederim
Beni hayatına alırken aklı nerdeymiş, o zaman görmemiş mi nasıl giyindiğimi
Tabii ki karışabilir hayatımda olan biri değer verdiğim biri anam babam kadar karışsın değer biliyim
Benim neyime karisacaklar mini etek ya da dekolte giyecek halim yok
Evet karışmalı bu beni önemsediğini gösterir.
Katılmalı eşimse eğer
Tabiki sahiplenmek gerek
Öneride bulunabilir kafama yatarsa uayarım 😊
Karışamaz. Çizgisini bilecek.
Tavsiyede bulunabilir
Mümkünati yok, karisza giymimin dili yok.
Fikrini soyleyebilir tabiki.
Evet. Ama abartmadan.
Karışabilir niye karışmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?